حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری وان پلاس Nord CE 5G مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، عمر باتری، وان‌پلاس

وان پلاس نورد CE 5G، جدیدترین گوشی وان پلاس است. این دستگاه، یک میان رده است که چندی پیش توسط این زیر مجموعه وان پلاس رونمایی شد. در آخرین اخبار، عمر باتری وان پلاس Nord CE 5G مشخص شده است. نتیجه تست بازدهی باتری این گوشی، در حد رضایت بخشی قرار دارد.

وان پلاس نورد CE 5G

۵ روز پیش بود که در ترنجی از رونمایی گوشی OnePlus Nord CE 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این برند نوشتیم. از جمله مشخصات بارز این میان رده، می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۷۵٠ جی و دوربین اصلی سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کرد.

 

وان پلاس نورد CE 5G با اسنپدراگون ٧۵٠ جی و قیمت ٢٩٩ یورو رسماً معرفی شد

 

اما عمر باتری وان پلاس Nord CE 5G، به تازگی منتشر شده است. تست عمر باتری این دستگاه، توسط Gsmarena انجام گرفته است. مشخصات فنی مرتبط OnePlus Nord CE 5G عبارتند از:

– نمایشگر ۶.۴٣ اینچی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD

– رفرش ریت ٩٠ هرتزی

– تراشه اسنپدراگون ٧۵٠ جی

– رابط کاربری OxygenOS 11 بر پایه سیستم عامل اندروید ١١

– باتري ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ٣٠ واتی

عمر باتری وان پلاس Nord CE 5G

عمر باتری وان پلاس وان پلاس Nord CE 5G

میزان بازدهی باتری وان پلاس Nord CE 5G

پیش از شروع، باید بگوییم که تست بازدهی باتری این گوشی، در حالت رفرش ریت ٩٠ هرتزی انجام شده است. میزان بازدهی باتری این گوشی در حالت استفاده ترکیبی، معادل ١١٧ ساعت است. چنین بازدهی باتری، نشان می‌دهد که وان پلاس این گوشی را به طرز قابل توجهی بهینه کرده است. به همین دلیل، عمر باتری این گوشی در بازه “فوق العاده” قرار می‌گیرد. بازدهی در بخش تماس‌ 3G، حدود ٣٢ ساعت است. همچنین، این گوشی در بخش پخش ویدئو و وب گردی به ترتیب تا ٢٣ و ١٧:٣٠ ساعت دوام آورده است. در کل، نسبت به چنین ظرفیت باتری می‌توان گفت که عملکرد وان پلاس تحسین برانگیز بوده است. در تصویر زیر، مقایسه‌ای از عمر باتری وان پلاس Nord CE 5G، پوکو اف ٣، ردمی نوت ١٠ پرو و ریلمی ٨ پرو موجود است:

مقایسه عمر باتری OnePlus Nord CE 5G

شارژر OnePlus Nord CE 5G

وان پلاس، یکی از اولین کمپانی‌هایی است که از شارژرهای توان مند در گوشی‌های خود بهره گرفت. گوشی OnePlus Nord CE 5G، مجهز به یک شارژر ٣٠ واتی درون جعبه می‌باشد. تست‌های عملی Gsmarena، حاکی از عملکرد بسیار خوب این شارژر هستند:

همان طور که مشاهده می‌کنید، در نیم ساعت اول اتصال شارژر به گوشی، ۶٧ درصد از ظرفیت باتری ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعتی آن پر شده است. در ادامه، زمان تکمیل ظرفیت شارژ این گوشی، به ۶٣ دقیقه می‌رسد. به همین منوال، در بخش شارژر نیز عملکرد رضایت بخش و دل گرم کننده‌ای را شاهد هستیم.

نظر شما راجع به این گوشی چیست؟ آیا عملکرد شارژر و بازدهی باتری آن رضایت شما را جلب کرده است؟ از ١٠ چه نمره‌ای به این دستگاه می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

به لطف دلال ها قیمت همچین گوشی هایی سر به فلک میزنه

نمونش نورد که اگه دلاری حسابش کنیم حدودا ۱۰ تا ۱۱ تومن درمیاد ولی با وجود دلال های عزیز قیمتش با S20+ برابری کرد.

کلا به جز سامسونگ هیچ گوشی قیمتش واقعی در نمیاد😑

گوشیای وان پلاس از لحاظ ذخیره باتری و انرژی خیلی خوب عمل میکنن. نمونش که وان پلاس نورد با باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر معرفی شد شارژدهی مناسبی و داشت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️