حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر OnePlus Nord 2 CE به همراه مشخصات تکمیلی آن منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس امسال چند گوشی از خانواده Nord خود را روانه بازار کرد. این گوشی‌ها، به طور گسترده‌ای فروش وان پلاس را افزایش دادند. به همین صورت، رندر گوشی جدید این کمپانی، OnePlus Nord 2 CE منتشر شده است. همچنین مشخصات تکمیلی این دستگاه فاش شده‌اند.

رندر OnePlus Nord 2 به همراه مشخصات تکمیلی آن منتشر شد

مدتی پیش از ارائه زودتر از انتظار OnePlus Nord 2 CE صحبت کردیم.

 

وان‌پلاس Nord CE 2 زودتر از آنچه انتظار می‌رفت معرفی خواهد شد

 

به نقل از 91Mobiles، وان پلاس نورد ٢ CE که در فروم داخلی وان پلاس، Ivan نامیده می‌شود، در چند روز گذشته در شایعات جدیدی حضور یافته است. حال، این مرجع به طور اختصاصی گزارشی از جزئیات جدید OnePlus Nord 2 CE منتشر کرده است. گفته می‌شود که این گوشی میان رده، تا اوایل بهار سال ١۴٠١ در اروپا و هند عرضه خواهد شد.

هم اکنون، رندر نهایی OnePlus Nord 2 CE توسط Yogesh Bar با همکاری 91Mobiles انتشار یافته است. این تصاویر، حاکی از آن هستند که به جز چینش دوربین متفاوت این گوشی، تقریباً زبان طراحی آن مشابه با OnePlus Nord 2 است! همچنین بر خلاف برخی از محصولات جدید دیگر برندها، خبری از جک ٣.۵ میلی متری هدفون نخواهد بود!

شما می‌توانید OnePlus Nord 2 CE را در رنگ خاکستری و سبز موجود در تصاویر تماشا کنید. از آن جایی که هیچ مکان فیزیکی بر روی بدنه این گوشی برای حسگر تشخیص اثرانگشت وجود ندارد، مشخصاً حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی در زیر نمایشگر تعبیه شده است. بنابراین، نتیجه می‌گیریم که این گوشی دارای پنل نمایشگز AMOLED است.

به قاب جلویی این گوشی منتقل می‌شویم. جایی که حفره نمایشگر سمت چپ، دوربین سلفی تکی را در خود جای داده است. نمایشگر دستگاه، تخت است و حاشیه‌های اطراف آن، نسبتاً نازک هستند. پس از آن، در قاب پشتی از دوربین اصلی سه گانه با چینش جدیدی به کار گرفته شده است. فلش LED در کنار این سیستم دوربین اصلی قرار گرفته است.

در بالای این دستگاه، میکروفون ثانویه برای حذف نویز به کار گرفته شده است. اما در پایین OnePlus Nord 2 CE، موارد دیگری مانند درگاه Type-C، میکروفون اصلی، جک ٣.۵ میلی متری هدفون و اسپیکر قرار دارند. فریم دستگاه، از جنس پلاستیک است.

پس از پرداختن به رندرها و طراحی این دستگاه، نوبت به مشخصات تکمیلی آن می‌رسد. وان پلاس نورد ٢ CE با نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت ٩٠ هرتزی معرفی می‌شود. همچنین دوربین اصلی آن، متشکل از سنسورهای ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو خواهد بود. حسگر تصویر اصلی این گوشی، ساخت آمنی ویژن است. در مقابل، دوربین سلفی هم دارای وضوح ١۶ مگاپیکسلی است.

ظرفیت باتری این گوشی، برابر با ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت است. وان پلاس شارژر توانمند ۶۵ واتی را برای این دستگاه در نظر خواهد گرفت. در بخش سخت افزار، تراشه Dimensity 900 قلب تپنده نماینده جدید وان پلاس خواهد بود. ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم در کنار ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، این تراشه را همراهی می‌کنند. احتمال می‌دهیم که اندروید ١٢ و رابط کاربری ColorOS 12 به طور پیش فرض در این گوشی ارائه شود. نورد ٢ CE از اینترنت 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما در مورد طراحی و رندر OnePlus Nord 2 CE چیست؟ آیا فکر می‌کنید با وجود این مشخصات، شاهد برچسب قیمتی زیر ٢۵٠ دلار برای این گوشی باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
persepolis

وان پلاس هم رفت زیر مجموعه اوپو

ali karimi

سلام، مشخصات خوبی داره،چیپ دایمن900، صفحه آمولد90هرتز، باطری خوب، دوربینهای خوب بخصوص دوربین اصلی که 64 هستش،اابته فست شارز قوی، فقط قیمت هم گفته میشد عالیتر میبودش، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️