حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی وان پلاس Nord CE 2 5G را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

می دانیم که وان پلاس Nord CE 2 5G پنجشنبه این هفته یعنی ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ رسما معرفی خواهد شد، اما این شرکت تصمیم گرفته است تا زودتر از برخی جزئیات در مورد آن رونمایی کند. این شرکت قبلاً چیپست Dimensity 900 را تأیید کرده بود و اکنون رسماً طراحی قاب پشت گوشی را به نمایش می گذارد. بیاید طراحی وان پلاس Nord CE 2 5G را ببینیم.

طراحی وان پلاس Nord CE 2 5G

Nord CE 2 5G

Nord CE 2 5G

وان پلاس به صورت رسمی رندر قاب پشتی گوشی اقتصادی خود را با رنگ خاص‌ش منتشر کرده است.  این رنگ با گرادیانت ظریف آبی، آبیِ باهاما نام دارد. سه دوربین روی برجستگی قاب پشتی وجود دارد، ما حدس می زنیم باید ترکیب دوربین اصلی به همراه دوربین فوق عریض و دوربین ماکرو باشد. همچنین انتظار می‌رود که خود دوربین‌ها مانند CE اصلی ترکیب 64+8+2 مگاپیکسلی باشند.

وان پلاس همچنین تایید کرده است که Nord CE 2 5G از شارژ 65 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند که وعده عمر باتری 1 روزه را تنها در 15 دقیقه شارژ می دهد. سایر تیزرها حاکی از آن است که این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری هدفون و اسلات microSD خواهد بود. البته به صورت رسمی مقداری اطلاعات بیشتر تا قبل از پنجشنبه فاش خواهد شد.

به‌طور غیررسمی، انتظار می‌رود که این گوشی چند ارتقاء نسبت به نسخه اصلی ارائه کند که شامل موارد زیر می شود:

  1. ۱- چیپ‌ست جدید : Dimensity 900 در مقابل Snapdragon 750G
  2. ۲- شارژ سریع‌تر: 65 وات در مقابل 30 وات
  3. ۳- اسلات microSD

این گوشی باید برای دو به‌روزرسانی سیستم‌عامل و برچسب قیمت حدود 315-370 دلار برنامه ریزی شده باشد، اگرچه محدوده قیمت از شایعه‌ای به شایعه دیگر متفاوت است.

البته مراسم آخر هفته وان پلاس همچنین دارای تلویزیون های هوشمند جدید OnePlus برای هند خواهد بود. به جز این به نظر می رسد که یک گوشی با نام Nord 2T که کمی قدرتمندتر است در دست کار باشد. مشخصات احتمالی آن Dimensity 1300 و شارژ 80 واتی است. این گوشی در مراسم آخر هفته رونمایی نخواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر OnePlus Nord CE2 هستید؟ در پایان با تشکر از همراه گرامی ترنجی آقای آرین که پست اینستاگرام وان پلاس با تصویر جدید این دستگاه را برای ما ارسال کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)