حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی وان پلاس Nord CE 2 فاش شد+مشخصات احتمالی این دستگاه

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

تاریخ رونمایی وان پلاس Nord CE 2 به لطف یک افشاگر معروف اطلاعات، فاش شده است. وان پلاس در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند میان رده است که انتظار می‌رود با نام Nord CE 2 به بازار عرضه شود.

تاریخ رونمایی وان پلاس Nord CE 2 بیست و دوم بهمن ماه خواهد بود

در گذشته برخی از مشخصات OnePlus Nord CE 2 فاش شده بود. همچنین رندر های این دستگاه نیز منتشر شده بودند. اما اکنون تاریخ رونمایی احتمالی وان پلاس Nord CE 2 مشخص شده است. اکنون، افشاکننده مشهور اطلاعات، یعنی Max Jambor ادعا می‌کند که گوشی هوشمند OnePlus Nord CE 2 5G قرار است در ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) رونمایی شود. لازم به ذکر است که مکس در افشای اطلاعات مربوط به OnePlus به دقت بسیار خود شهرت دارد. علاوه بر این، او عکسی از چیزی که شبیه ماژول دوربین عقب گوشی هوشمند OnePlus Nord CE 2 5G است را به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد که قاب پشتی میان رده آینده وان پلاس دارای سه لنز دوربین و یک فلش خواهد بود. طراحی ماژول دوربین این دستگاه از Oppo Reno7 SE 5G الهام گرفته شده است.

تصویر منتشر شده توسط Max Jambor

با این حال، شباهت در طراحی قاب پشتی بین Oppo Reno7 SE 5G و Nord CE 2 5G تعجب آور نیست. اطلاعات فاش شده در گذشته ادعا می‌‌کردند که Nord CE 2 5G نسخه‌ای از گوشی هوشمند Reno7 SE 5G خواهد بود. با این وجود، گوشی OnePlus با دوربین های بهتر و پشتیبانی از شارژ سریع تر عرضه خواهد شد. جدای از آن، Nord CE 2 5G دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود. اکنون بیایید مشخصات لو رفته گوشی OnePlus Nord CE 2 5G را بررسی کنیم.

OnePlus Nord CE

گوشی هوشمند OnePlus Nord CE 2 در گذشته گواهی BIS را دریافت کرده است. به عبارت دیگر، این گوشی قرار است به زودی در هند عرضه شود. برخی گزارش ها حاکی از آن است که قیمت آن در کشور مذکور بین ۲۴,۰۰۰ تا ۲۸,۰۰۰ روپیه (۳۱۹ تا ۳۷۰ دلار) خواهد بود. گزارش GizChina ادعا می‌کند که Nord CE 2 5G دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ است. خوشبختانه این نمایشگر از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته می‌شود که دوربین سلفی این دستگاه در یک پانچ هول و در سمت چپ نیمه بالایی صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

وان پلاس نورد CE 5G با اسنپدراگون ٧۵٠ جی و قیمت ٢٩٩ یورو رسماً معرفی شد

انتظار می‌رود که وان پلاس نورد CE 2 از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰ بهره ببرد. تراشه مذکور از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی کرده و بر اساس فرآیند ساخت ۶ نانومتری ساخته شده است. نیروی مورد نیاز تلفن هوشمند آینده وان پلاس توسط یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع ۶۵ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین اصلی این تلفن هوشمند رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و از سنسور ساخت OmniVision استفاده می‌کند. همچنین دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی دیگر (به ترتیب اولترا واید و ماکرو) در قاب پشتیبانی این دستگاه قرار گرفته اند. ظاهراً دوربین سلفی این تلفن هوشمند نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت. خوشبختانه OnePlus Nord CE 2 اولین گوشی سری Nord خواهد بود که از درگاه اختصاصی MicroSD برخوردار است.

نظر شما درباره OnePlus Nord CE 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی