حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان‌پلاس Nord CE 2 زودتر از آنچه انتظار می‌رفت معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

مشخصات کلیدی گوشی هوشمند OnePlus Ivan یا همان وان‌پلاس Nord CE 2 قبل از معرفی رسمی این تلفن هوشمند در هند، فاش شده است. اوایل سال جاری بود که OnePlus Nord Core Edition معرفی و سپس عرضه شد. اکنون، به نظر می‌رسد که این سازنده چینی تلفن های هوشمند در آستانه رونمایی نسخه به روز شده این گوشی با نام Nord CE 2 است. چندی پیش، این تلفن هوشمند با شماره مدل IV2201 و با اسم رمز Ivan در میان داده های وب‌سایت صدور گواهینامه BIS هند مشاهده شده بود.

وان‌پلاس Nord CE 2 بسیاری از مشخصات نسل قبل را به ارث خواهد برد!

وان‌پلاس Nord CE در ژوئن سال میلادی جاری معرفی شد. در نتیجه انتظار می‌رفت جانشین آن نیز در حدود ژوئن ۲۰۲۲ رونمایی شود. اما گزارشات اخیر مدعی آن هستند که وان‌پلاس Nord CE 2 بسیار زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت معرفی و عرضه خواهد شد.

وب‌سایت GSMArena مدعی است که تلفن هوشمند جدید وان‌پلاس در ماه ژانویه یا فوریه (از اواسط دی تا اوایل اسفند) در کشور هند معرفی می‌شود. Nord CE 5G به تراشه اسنپدراگون 750G مجهز است. اما گفته می‌شود وان‌پلاس برای امسال به سراغ تراشه ساز تایوانی مدیاتک و مدل Dimensity 900 خواهد رفت. انتظار می‌رود Nord CE 2 نیز مانند نسل پیشین خود به نمایشگر ۶.۴ اینچی Fluid AMOLED با رفرش ریت ۹۰ هرتزی مجهز شود. گران قیمت ترین نسخه این گوشی هوشمند، ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد داشت. اما انتظار می‌رود که همچنان نسخه پایه به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود.

OnePlus Nord CE

دوربین های موجود در قاب ‌‌‌‌‌‌پشتی وان‌پلاس Nord CE 2، حداقل بر روی کاغذ دقیقا مشابه نسل قبل هستند. این گوشی هوشمند از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و در نهایت از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بهره می‌برد. متاسفانه حجم باتری نیز در نسل جدید Nord CE افزایش نخواهد یافت و به همان ۴,۵۰۰ میلی آمپر محدود خواهد بود. اما نکته مثبت افزایش توان فست شارژ این گوشی هوشمند از ۳۰ وات به ۶۵ وات است.

میان‌رده جدید OnePlus چه قیمتی خواهد داشت؟

منبع این گزارش مدعی است که OnePlus Nord CE 2 تغییرات زیاد ظاهری نخواهد داشت. متریال به کار رفته در این گوشی نیز همان پلاستیک و شیشه خواهد بود. مطابق انتظار فریم از جنس پلاستیک و پنل پشتی و جلویی گوشی توسط شیشه های گوریلا گلس محافظت می‌شوند.

وان پلاس نورد CE 5G با اسنپدراگون ٧۵٠ جی و قیمت ٢٩٩ یورو رسماً معرفی شد

همچنین ادعا می‌شود که تلفن هوشمند جدید وان‌پلاس بین ۲۴,۰۰۰ تا ۲۸,۰۰۰ روپیه قیمت خواهد داشت. مبلغ مذکور معادل ۳۱۵ تا ۳۷۰ دلار است. اما با توجه به مالیات های مختلف واردات، و هزینه های حمل و نقل در سراسر جهان، محدوده قیمت ذکر شده ممکن است برای همه بازارها یکسان نباشد.

نظر شما چیست؟ آیا وان‌پلاس Nord CE 2 می‌تواند در محدوده قیمتی ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی