حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید سری پیکسل ۶ باگ های جدیدی را به همراه دارد!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، گوگل

از زمان عرضه گوشی های سری پیکسل ۶، گزارش های متعددی درباره مشکلات نرم افزاری این دستگاه ها منتشر شده است. با اینکه بعضی از کاربران ادعا می‌کنند پیکسل ۶ آن ها بدون مشکل کار می‌کند، اما برخی دیگر چندان خوش شانس نیستند. آپدیت جدید سری پیکسل ۶ با هدف رفع باگ های موجود به همراه وصله امنیتی فوریه ۲۰۲۲ منتشر شده. اما گویا این آپدیت مشکلات جدیدی را ایجاد کرده است!

آپدیت جدید سری پیکسل ۶ باعث خاموش شدن خود به خود Wi-Fi می‌شود

اوایل امروز گوگل آپدیتی را برای سری پیکسل ۶ عرضه کرد. این به روزرسانی شامل بهبود هایی بود، و همچنین پچ امنیتی فوریه ۲۰۲۲ را به همراه داشت. باگی که اخیراً بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند پیکسل را آزار می‌دهد، مربوط به دوربین این دستگاه ها است. به موجب این باگ، هنگام باز کردن اپلیکیشن دوربین گوشی های پیکسل، این دستگاه ها ریستارت می‌شوند! آپدیت فوریه ۲۰۲۲ با هدف رفع مشکل مذکور ارائه شده. اما گویا علیرغم رفع این باگ، مشکلات دیگری را اضافه کرده است.

پیکسل ۶ و ۶ پرو

بنابر گفته کاربرانی که پیکسل ۶ خود را آپدیت کرده اند، این گوشی هوشمند پس از دریافت به روزرسانی اخیر ارائه شده از سوی گوگل، به طور خودکار Wi-Fi را خاموش می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که کاربران پرچمداران پیکسل نتوانند به شبکه های وای فای موجود متصل گردند. این تازه اول کار است، زیرا برخی از کاربران به مشکلات جدی تری برخورد کرده اند.

آن‌طور که وب‌سایت GizChina اشاره می‌کند، برخی از کاربران پیکسل ۶ پس از آپدیت جدید، امکان روشن کردن وای فای گوشی خود را به طور کلی از دست داده اند. برخی دیگر نیز ادعا کرده اند که با روشن کردن وای فای، بلوتوث خاموش شده و امکان استفاده از آن، دیگر وجود نخواهد داشت. در چنین مواقعی گفته می‌شود که گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. اما متاسفانه این موضوع نتوانسته مشکل اخیر کاربران گوشی های پرچمدار گوگل را رفع کند.

باگ Magic Eraser پیکسل ۶ گوگل به زودی برطرف خواهد شد

در نهایت لازم به ذکر است که این مشکل برای تمام کاربران سری پیکسل ۶ به وجود نیامده و برخی از عملکرد گوشی هوشمند خود راضی هستند. همچنین گفته می‌شود که این مشکلات بر روی دستگاه های قدیمی تر گوگل مشاهده نشده اند. درست است که تمام کاربران تحت تاثیر قرار نگرفتند. اما امیدواریم گوگل برای حل باگ های به وجود آمده، هر چه سریع تر اقدامی انجام دهد.

نظر شما چیست؟ چرا سری پیکسل ۶ گوگل در چند وقت اخیر باگ های زیادی داشتند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی