حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ Magic Eraser پیکسل ۶ گوگل به زودی برطرف خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، گوگل، مشکلات

همانطور که مطلع هستید، سری پیکسل ۶ گوگل اگرچه گوشی‌های قدرتمندی بودند و آغاز یک رقابت جدید با سامسونگ و اپل به شمار می‌آمدند، اما باگ‌ها و ایرادات نرم‌افزاری متعدد باعث دلسردی کاربران از این پرچمداران شد. اما طبق اخبار منتشر شده گویا باگ Magic Eraser پیکسل ۶ گوگل به زودی برطرف خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

باگ Magic Eraser پیکسل ۶ با یک آپدیت احتمالا مجددا در دسترس قرار خواهد گرفت

همانطور که می‌دانید، یک باگ عجیب در سری پیکسل ۶ گوگل منجر به از کار افتادن ویژگی Magic Eraser در برنامه Google Photos می‌شد. با توجه به اینکه گوگل به شدت بر ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این دستگاه که مثلا افراد و اشیاء ناخواسته را از عکس‌ها حذف می‌کرد، تاکید کرده بود، انتظار داشتیم که این شرکت خیلی زود مشکل مذکور را رفع کند.

حساب رسمی گوگل در Reddit با انتشار پستی نوشته است که از صبر و شکیبایی و گزارش‌های ارسالی شما متشکریم. از امروز در حال ارائه یک آپدیت هستیم، لطفا دستگاه خود را به آخرین نسخه Google Photos (یعنی 5.76.0.426251772 یا بالاتر) در Play Store آپدیت کنید.

باگ Magic Eraser پیکسل ۶

به نظر می رسد این باگ به دلیل مشکلاتی در آپدیت برنامه Photos شرکت گوگل ایجاد شده است. این اولین باری نبود که Magic Eraser به دلیل ارائه آپدیتی، درگیر یک نقص نرم‌افزاری می‌شود. در ماه نوامبر نیز، آپدیت برنامه Photos به نسخه ۵.۶۷ باعث ناپدید شدن Magic Eraser می‌شد. گوگل یک آپدیت نرم‌افزاری برای بازگرداندن این ویژگی به پیکسل ۶ منتشر کرد. حالا می‌توانید آپدیت برنامه Google Photos را در فروشگاه نرم‌افزاری گوگل انجام دهید. این آپدیت تمام مشکلات موجود را برطرف خواهد کرد.

به گزارش وب سایت خبری phonearena، ساندار پیچای، مدیرعامل آلفابت و گوگل گفته بود که برند پیکسل بهترین فصل را در تاریخ فروش خود در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر که شامل معرفی و عرضه سری پیکسل ۶ می‌شود، داشته است. این شرکت امسال با استفاده از چیپست بومی خود یعنی Tensor، یک پرچمدار فوق‌العاده را عرضه کرده است.

حذف اشتباهی ویژگی Magic Eraser از سری پیکسل 6؛ آپدیت در راه است

اکنون با نگاهی به گذشته، می‌توانیم ببینیم که پیکسل ۴ تلاش نادرست گوگل برای مقابله با اپل و سامسونگ با استفاده از ویژگی‌های تشخیص چهره و حرکات دست بوده است. در سال ۲۰۲۰، گوگل یک بازنگری کلی انجام داد اما پیکسل ۵ تلاشی برای رقابتی درست و اصولی با اپل یا سامسونگ نبود. گوگل از آن از خود پرسید که هدف این شرکت از عرضه سری پیکسل چیست؟ حالا در سال ۲۰۲۱، گوگل  می‌خواهد سری پیکسل رقبا محصولات آیفون اپل و گلکسی سامسونگ باشد.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما نیز با مشکلات نرم‌افزاری سری پیکسل ۶ درگیر بوده‌اید؟ آیا آپدیت مذکور مشکلات شما را حل کرده است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Elyas

پیکسل ها دارن نو آوریاشونو تو باگاشون ارائه میکنن. تپه ای نمونده که ….. باشن😂😂😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان