حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A53 سامسونگ با دو تراشه متفاوت عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

غول فناوری کره جنوبی، یعنی سامسونگ، با مشکلات متعددی در زمینه تأمین تراشه های مورد نیاز خود مواجه شده است. این مشکلات ناشی از بحران مداوم کمبود جهانی تراشه است. به نظر می‌رسد مشکلات مذکور حتی بر گلکسی A53 سامسونگ نیز تاثیر خواهند گذاشت. بنابراین سامسونگ تصمیم گرفته است که این تلفن هوشمند را در دو نسخه و با دو تراشه مختلف به بازار عرضه کند.

کمبود جهانی تراشه حتی گلکسی A53 سامسونگ را نیز تحت تأثیر قرار داده است

بر اساس گزارش Galaxy Club، گلکسی A53 سامسونگ دارای دو نسخه متفاوت خواهد بود که هر کدام به چیپست متفاوتی نیز مجهز شده اند. نسخه در نظر گرفته شده برای بازار اروپا این گوشی با شماره مدل SM-A536B، و نسخه دیگر با شماره مدل SM-A536E عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود که نسخه دوم در کشورهای خاورمیانه، شمال آفریقا و تعدادی از بازارهای آسیایی از جمله هند به فروش برسد. انتظار می رود یکی از این نسخه ها میزبان چیپست کوالکام اسنپدراگون باشد. در حالی که دیگری ممکن است با Exynos 1200 عرضه شود.

رندر Galaxy A53

همان‌طور که گزارش های گذشته نیز اشاره کرده اند، چندی پیش نسخه آمریکایی گلکسی A53 با شماره مدل SM-A536U در بنچمارک GeekBench ظاهر شده است. این گوشی از تراشه Exynos “s5e8825” بهره می‌برد که احتمالا همان اگزینوس ۱۲۰۰ است.

مطابق با گزارش GizmoChina، گلکسی A53 سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با وضوح Full HD+ و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز خواهد بود. مانند بسیاری از میان رده های اندرویدی، گوشی هوشمند آینده سامسونگ از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است. گویا سامسونگ نیز تصمیم گرفته که میان رده های خود را به اسپیکر های استریو مجهز کند. خوشبختانه A53 نیز از این ویژگی‌ بهره خواهد برد. مطابق انتظار و با توجه به نوع نمایشگر استفاده شده در این گوشی،  سنسور اثر انگشت به زیر صفحه نمایش خواهد رفت. از دیگر مشخصات Galaxy A53 می‌توان به گواهی IP و باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. انتظار می‌رود این تلفن هوشمند، در سه ماهه اول یا دوم سال آینده میلادی رونمایی شود.

رندر گلکسی A53 5G سامسونگ را ببینید: همان گلکسی A52 بدون جک هدفون

نظر شما درباره گلکسی A53 سامسونگ چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده، آیا حاضر به خرید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی