حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس سه علامت تجاری عجیب را ثبت کرد: Two Plus، Six Plus و Eight Plus

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

اخیراً اتفاقات زیادی برای برند وان پلاس اتفاق افتاده است و در حالی که استراتژی‌ های جدید آن توسط طرفدارانش زیر سؤال رفته است، به نظر می‌رسد که این استراتژی ها در واقع نتیجه می‌دهند. زیرا این شرکت چینی رشد خارق‌ العاده‌ای را در ایالات متحده به ثبت رسانده است و سری Nord آن در سطح جهانی بهتر از همیشه فروش می‌کند. اما گویی این تغییرات اخیر کافی نبوده است. سه علامت تجاری جدید وان پلاس نشان می‌دهند که ممکن است موارد عجیب بیشتری در راه باشند! بیایید در ترنجی به بررسی بیشتر این ماجرا بپردازیم.

به نقل از منبع، افشاگر مطرح هندی Mukul Sharma برخی از پرونده‌ های علامت تجاری بسیار مرموزی که توسط وان پلاس ثبت شده است را به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات همه را وادار کرده است که دست به سوالات مختلفی بزنند. در اینجا اولین علامت تجاری جدیدی که دیده می‌شود «تو پلاس» است که حدس زده می‌شود تقریباً دنباله‌ای برای این برند افسانه‌ای باشد؛ اما این همه ماجرا نیست. چرا شش و هشت؟! بله علائم تجاری برای نام‌ های «سیکس پلاس» و «اِیت پلاس» را نیز باید به نام های جدید آن اضافه کنید که سوالات زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است.

سه علامت تجاری جدید وان پلاس

سه علامت تجاری جدید وان پلاس

اکنون، وان پلاس برای سال 2022 برنامه‌ های بزرگی از جمله مدل‌ های میان‌رده بیشتر و حتی یک پرچمدار فوق‌العاده که احتمالا وان پلاس 10 اولترا نام خواهد گرفت را برای اولین بار در نظر دارد. همچنین صحبت هایی در مورد یک سیستم عامل یکپارچه به نام ” H2OOS ” وجود دارد که به نظر می رسد جایگزینی برای ColorOS، OxygenOS و HydrogenOS چینی باشد. آیا این تغییرات و بایگانی‌ های جدید علامت تجاری با هم می‌توانند بخشی از طرح اصلی جدیدی باشند که توسط خود پیت لائو، مدیر عامل وان پلاس طراحی شده است؟ با توجه به فقدان اطلاعات رسمی، صادقانه بگویم، گفتن آن سخت است، بنابراین تنها کاری که در این مرحله می توانیم انجام دهیم نظریه پردازی است.

با این حال، هدف اصلی علائم تجاری اعطای امنیت به یک شرکت یا نام محصول از طریق تبدیل آنها به مالکیت معنوی است. ثبت این علائم از وان پلاس در مقابل کپی یا سرقت رقبا از این برند جلوگیری می کند. بنابراین، اگر بخشی از یک طرح بزرگ نباشد، علائم تجاری جدید می‌توانند به سادگی نام‌ هایی باشند که وان پلاس برای سایرینی که میخواهند بسیار شبیه به وان پلاس باشند، طراحی شده باشد تا دست تمام آنها را در پوست گردو قرار دهد.

 

نظر شما چیست؟ نام های تجاری جدید برای وان پلاس یا صرفا حفظ امنیت و مالکیت معنوی این شرکت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری