حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر علائم تجاری Magic Fold و Magic Flip را در چین ثبت کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

طی ماه‌های گذشته، آنر استقلال شرکت خود را به‌عنوان تولیدکننده گوشی‌های هوشمند اعلام کرد. این برند که اکنون از هواوی جدا شده است، به‌آرامی در حال تلاش برای عرضه گوشی‌های موبایل با مشخصات قدرتمند و قیمت رقابتی می‌باشد. آنر در تلاش است تا کاربران هواوی را به سمت خود ترغیب کرده و برای این کار از هر آنچه در اختیار دارد استفاده خواهد کرد. یکی از اقدامات جذاب، عرضه یک گوشی هوشمند تاشو در اواخر امسال است. گفته می‌شود که این گوشی تحت مجموعه Magic این شرکت قرار می‌گیرد. امروز اما، چندین علامت تجاری توسط آنر به‌ ثبت رسیده است که در میان آنها نام Magic Fold و Magic Flip نیز به‌چشم می‌خورد.

علائم تجاری آنر Magic Fold و Magic Flip

علائم تجاری جدید برای اولین بار توسط DealInTech مشاهده شده است. همچنین هر دو نام در اوایل ماه جاری در دفتر اداره ملی مالکیت معنوی چین(CNIPA) ثبت رسیده‌اند. بر اساس این علائم تجاری، به راحتی می‌توان بیان کرد که نام رسمی گوشی‌های تاشو آنر چنین مواردی خواهد بود. یکی از این دستگاه‌ها احتمالاً طرح تاشو صدفی شکل دارد، در حالی‌که مورد دیگر به احتمال زیاد با طراحی تاشو داخلی مانند سری گلکسی زد فولد ارائه می‌شود. Honor Magic Fold حتی ممکن است یک یا دو مورد از ویژگی‌های شاخص خود را از Huawei Mate X2 به ارث ببرد. Honor Magic Flip نیز ممکن است برای رقابت مستقیم با سامسونگ Galaxy Z Flip و Motorola Razr از راه برسد.

علائم تجاری آنر Magic Fold و Magic Flip

علائم تجاری آنر Magic Fold و Magic Flip

شرکت سامسونگ دو سالی می‌شود که بر بازار گوشی‌های تاشو تسلط دارد، اما جالب خواهد بود که ببینیم ورود شرکت‌های دیگر به مرور زمان به این بخش چگونه خواهد بود. اوایل امسال ما شیائومی را با Mi Mix Fold داشتیم. تا پایان سال نیز، آنر و سایر برندها احتمالاً اولین گوشی‌های تاشو خود را به نمایش می‌گذارند. شرکت کره‌ای نیز، در ماه آگوست نسل جدید گوشی‌های خود را عرضه خواهد کرد تا کماکان نام خود را به‌عنوان رهبر بازار حفظ کند.

طبق گزارشات، آنر مجیک فولد از نمایشگرهای اولد BOE و Visionox استفاده خواهد کرد. از نظر سخت افزاری، دستگاه جدید تاشو احتمالاً از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند زیرا Honor و Qualcomm از قبل همکاری خود را در این زمینه اعلام کرده‌اند. با توجه به زمان عرضه تاشو جدید آنر، ممکن است حتی از اسنپدراگون 888 پرو نیز در این دستگاه استفاده شود. گوشی‌های جدید به احتمال زیاد تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. به هر حال، آنر تا چند ماه آینده مشغول پیش بردن سری Honor 50 خود می‌باشد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا تلفن‌های تاشو آینده به آنر در تلاش برای تبدیل شدن به هواوی جدید در سطح بین‌المللی کمک می‌کنند یا خیر.

سودای آنر برای رقابت با اپل و پیشی گرفتن از آن

نظر شما راجع به ثبت علائم تجاری Magic Fold و Magic Flip توسط آنر و احتمال معرفی گوشی تاشو توسط این شرکت چیست؟ شما چه طراحی و مشخصاتی را برای این دستگاه‌ها متصور می‌شوید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی