حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا رابط کاربری H₂OOS در آینده جانشین OxygenOS و ColorOS خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات، وان‌پلاس

در سال گذشته میلادی، وان پلاس از ادغام دو تیم رابط های کاربری OxygenOS و ColorOS خبر داد و اظهار کرد که از این پس رابط کاربری OxygenOS پایگاه داده مشترکی با رابط کاربری اوپو خواهد داشت. همچنین وان پلاس خبر از یکپارچه شدن دو رابط کاربری نیز داده بود. هم اکنون یکی از افشاگران اطلاعات فاش کرده است که رابط کاربری مشترک این دو برند، H₂OOS نام خواهد داشت.

رابط کاربری H₂OOS احتمالا در چند ماه آینده معرفی خواهد شد

بر اساس ادعا های افشاگر معروف اطلاعات، یعنی Mukul Sharma، وان پلاس اخیرا یک علامت تجاری برای رابط کاربری H₂OOS ثبت کرده است. این طرح نام‌گذاری نماد شیمیایی اکسیژن (OxygenOS) را با هیدروژن (Hydrogen OS) ترکیب می‌کند تا نماد شیمیایی آب، یعنی H2O به وجود آید. اگر به خاطر داشته باشید، HydrogenOS رابط کاربری گوشی های وان پلاس در بازار چین بود که چندی پیش به نفع ColorOS کنار گذاشته شد.

مطابق با گزارش وب‌سایت GizmoChina، رابط کاربری ColorOS به زودی از گوشی های اوپو حذف خواهد شد. مدیر عامل OnePlus قبلاً گفته بود که رابط کاربری یکپارچه ای به طور جداگانه برای دستگاه های OnePlus توسعه داده می‌شود تا هم عملکرد آن ها را بهینه نگه دارد و هم قابلیت آنلاک کردن بوت لودر دستگاه وجود داشته باشد.

به غیر از تغییر نام، انتظار می رود H₂OOS همان رابط کاربری مبتنی بر ColorOS باقی بماند. همچنین احتمالا عرضه آن به طور جهانی بوده و برای تمام کاربران در اقصی نقاط دنیا منتشر خواهد شد. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه یا رونمایی این رابط کاربری در دست نیست. با این حال انتظار می‌رود H₂OOS در چند ماه آینده معرفی و پس از آن عرضه شود.

ادغام وان پلاس و اوپو به صورت رسمی اعلام شد

نظر شما درباره یکپارچه سازی رابط کاربری شرکت های اوپو و وان پلاس چیست؟ آیا این ادغام باعث بهبود عملکرد دستگاه های هر دو شرکت خواهد شد یا آنکه در عوض مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی