حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش مالی سه ماهه اول ۲۰۲۱ وان پلاس منتشر شد: فروش چهار برابری در اروپا

وان پلاس امسال یک فصل خارق العاده را در اروپا تجربه کرد. این شرکت در این سه ماهه، جهش عظیم 388 درصدی را در عرضه تلفن های هوشمند خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت کرده است. با این افزایش عرضه، درآمد خالص این شرکت از بازار اروپا نیز در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ با افزایش چشمگیر 286 درصدی همراه بوده است. حال با هم نگاهی به گزارش مالی سه ماهه اول ۲۰۲۱ وان پلاس می اندازیم.

گزارش مالی سه ماهه اول ۲۰۲۱ وان پلاس

طبق پست رسمی فروم توسط .Tuomas L (رئیس استراتژی شاخه اروپا وان پلاس)، قابل ذکر است که گوشی های پرچمدار این شرکت ۶۵ درصد از عرضه ها را تشکیل می دهند در حالی که خانواده اقتصادی تر Nord، سهم ۳۵ درصدی را به خود اختصاص داده اند. وان پلاس رشد خود در اروپا را مدیون عواملی می داند که شامل عرضه گوشی های 5G با قیمت پایین تر، دستیابی به بازار های جدید، تقویت روابط خرده فروشی با افزودن شرکای بیشتر و ایجاد تنوع در دسته بندی های محصولات جدید مانند پوشیدنی های صوتی و تناسب اندام است.

این شرکت همچنین ادعا می کند که اکنون بیش از ۳ میلیون کاربر در اروپا دارد. وان پلاس در مورد فروش منطقه ای صحبت می کند که فنلاند، آلمان و انگلیس به عنوان سه عامل اصلی کسب درآمد در آن ظاهر شدند. به طور کلی، شمال اروپا به عنوان بزرگترین عامل درآمد این کمپانی شناخته می شود زیرا این منطقه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

گزارش مالی سه ماهه اول ۲۰۲۱ وان پلاس

گزارش مالی سه ماهه اول ۲۰۲۱ وان پلاس

علاوه بر این، وان پلاس Nord به عنوان پرفروش ترین گوشی اندرویدی در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ در این منطقه ظاهر شد. در هلند، وان پلاس رشد حیرت انگیز ۴۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته را ثبت کرد. طبق اطلاعات Counterpoint Research، وان پلاس Nord پرفروش ترین گوشی میان رده 5G در فنلاند و دانمارک بوده است. برای تشکر از طرفداران و نشان دادن عملکرد مطلوب در بازار اروپا، این شرکت به زودی آفر های هیجان انگیزی را برای گوشی های وان پلاس 8T و وان پلاس Nord ارائه می دهد.

وان پلاس اشاره می کند که جدیدترین گوشی های پرچمدار خود یعنی وان پلاس 9 و 9 پرو نیز، مورد استقبال گرم خریداران قرار گرفته اند. این شرکت امسال با تمرکز بر روی بخشی که تاکنون پاشنه آشیل گوشی هایش بوده، یعنی عملکرد دوربین، سعی کرد کمی این مورد را بهبود ببخشد که نتیجه آن نیز همکاری وان پلاس با هاسلبلاد می باشد که بروزرسانی گسترده ای را در بخش سخت افزار دوربین سری وان پلاس ۹ کرده و در واقع نتایج مطلوبی را به همراه داشته است.

سری وان پلاس ۹ در اولین روز پیش فروش فوق العاده ظاهر شد

نظر شما راجع به گزارش مالی سه ماهه اول ۲۰۲۱ وان پلاس و رشد فروش فوق العاده این شرکت در بازار اروپا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ایول عالیه 🥰

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی