حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس پس از ادغام با اوپو نیز به استفاده از OxygenOS ادامه خواهد داد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اوپو، وان‌پلاس

چند ماه پیش بود که اوپو و وان پلاس تصمیم گرفتند زیر مجموعه توسعه و تحقیق خود را با یکدیگر ادغام کنند. بعد از گذشت مدتی هم این دو برند به طور رسمی اعلام کردند که با عنوان یک شرکت واحد به کار ادامه خواهند داد.

وان پلاس به استفاده از OxygenOS ادامه خواهد داد

ادغام وان پلاس و اوپو دور از انتظار نبود ولی هنگامی که خبرگزاری ها بیانیه رسمی این دو شرکت درباره این موضوع را منتشر کردند، احتمالا برخی از کاربران و طرفداران برند وان پلاس ناراحت و متاثر شدند، پیت لاو، بنیانگذار و موسس وان پلاس اما این را یک اتفاق مثبت تلقی می‌کند.

اگرچه این یک اعلامیه مهم است اما تعجب آور نیست زیرا که هر دو شرکت متعلق به BBK Electronics هستند و سال گذشته تیم تحقیق و توسعه خود را ادغام کرده بودند و پیت لاو مسئولیت بیشتری را در اوپو برای مدیریت استراتژی محصول به عهده گرفته بود.

به تازگی ، گوشی های هوشمند سری OnePlus 9 که در چین عرضه شده اند، به جای اینکه از HydrogenOS (که نسخه چینی OxygenOS است) استفاده کننند، رابط کاربری OPPO’s ColorOS مبتنی بر Android را اجرا می‌کنند.

امتیاز DxO نمایشگر وان پلاس ٩ پرو مشخص شد: فوق العاده

بنابراین ، با توجه به اینکه وان پلاس اکنون رسماً با اوپو ادغام شده است، آینده OxygenOS چه خواهد بود؟

خب، به نظر می رسد که رابط کاربری وان پلاس باقی خواهد ماند. این شرکت برای MySmartPrice تأیید کرده است که گوشی های هوشمند این برند به رابط کاربری سفارشی OxygenOS مبتنی بر Android ادامه خواهند داد.

با همه این اوصاف اما احتمال آن وجود دارد که OxygenOS طراحی و عملکردی مشابه ColorOS داشته باشد. اما این در حال حاضر فقط حدس و گمان است و باید چند ماه یا حتی چند سال صبر کنیم تا مطمئن شویم.

چه بلایی بر سر برند وان پلاس خواهد آمد؟

قرار است که وان پلاس به عنوان یک شرکت و برند زیر مجموعه اوپو فعالیت کند، اما حداقل خبر خوش برای دوست داران وان پلاس این است که نام تجاری این برند ثابت خواهد ماند و قرار نیست از بین برود. مدیر عامل وان پلاس اضافه کرد که این ادغام منابع جدیدی را پیش روی این برند خواهد گذاشت و راه برای ارائه محصولات بهتر فراهم خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت که یکپارچه سازی باعث می شود وان پلاس در جنبه هایی مانند به روزرسانی نرم افزار عملکرد سریعتر و پایدارتری داشته باشد.

نظر شما چیست؟ آیا این ادغام به سود وان پلاس تمام خواهد شد یا به ضرر او؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی