حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 10 اولترا چه شکلی است؟ شاید جواب در پتنت جدید وان پلاس باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | حق اختراع، شایعات، وان‌پلاس

اخبار جدید نشان می دهند که وان پلاس می تواند یک پرچمدار دیگر از سری وان پلاس 10 را در دست ساخت داشته باشد. در واقع پتنت های این شرکت که تصور می‌شود در صورت ساخته شدن وان پلاس 10 اولترا یا وان پلاس 10 پرو پلاس نامیده شود، دستگاهی با ظاهری آشنا را نشان می دهند که با بهبود های مهم دوربین نسبت به وان پلاس 10 پرو به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

وان پلاس تا به امروز تنها یک عضو از سری وان پلاس 10 را منتشر کرده است، و وان پلاس 10 پرو هنوز یک دستگاه منحصر به چینی محسوب می‌شود. با این حال، شایعاتی در مورد توسعه پرچمدار دوم توسط این شرکت وجود دارد، که به طور بالقوه حدس زده می‌شود وان پلاس 10 اولترا یا وان پلاس 10 پرو پلاس نام خواهد گرفت. در حالی که، این شرکت تاریخ عرضه جهانی وان پلاس 10 پرو را هنوز مشخص نکرده است؛ شایعات عرضه وان پلاس 10 اولترا هر روز شدت می‌گیرند. اما وان پلاس در این مورد هنوز اظهار نظری نکرده است است. به هر صورت ثبت اختراع اخیر، بینشی در مورد اینکه این وان پلاس 10 اولترا یا هر اسم دیگری که خواهد داشت، چگونه می تواند باشد را به ما ارائه می دهد.

منتظر وان پلاس 10 اولترا باشید: عطش نسخه “اولترا” این بار در جان وان پلاس!

به گزارش منبع، همانطور که تصویر نشان می‌دهد، این ثبت اختراع حاوی طراحی از یک گوشی هوشمند است که بسیار شبیه وان پلاس 10 پرو خواهد بود. بر این اساس، این دستگاه مرموز در پشت خود دارای یک محوطه دوربین بزرگ، و در جلو بسیار شبهی وان پلاس 10 پرو و دارای دوربین سلفی درون پانچی در میان صفحه نمایش و صفحه نمایش خمیده است.

حق اختراع جدید وان پلاس می‌تواند همان وان پلاس 10 اولترا باشد

حق اختراع جدید وان پلاس می‌تواند همان وان پلاس 10 اولترا باشد

این دستگاه همچنین دارای سه دوربین در پشت است، البته دوربین‌ هایی که در طرح‌ بندی در ساختار متفاوتی نسبت به دوربین‌ های وان پلاس 10 پرو قرار گرفته‌اند. خوب است که بدانید، وان پلاس 10 پرو دارای دایره چهارم در محفظه دوربین خود بود که فلاش LED را را در خود جای می‌داد و ظاهراً این عنصر فقط برای اهداف بازاریابی وجود داشت. در مقابل اما، ما می‌بینیم که این بخش در وان پلاس 10 اولترا حذف شده و در عوض، به نظر می رسد وان پلاس این گوشی هوشمند را با یک دوربین پریسکوپی طراحی کرده است. بدون شک، مستطیل عریض‌تر، محفظه این دوربین و مستطیل کوچک‌تر به عنوان لنز آن عمل می‌کند. ظاهرا، وان پلاس 10 پرو پلاس یا وان پلاس 10 اولترا در نیمه دوم سال 2022 وارد بازار خواهند شد. بر اساس شایعات گذشته، این دستگاه می تواند با نسخه ارتقا یافته اسنپدراگون 8 نسل 1 و دستاورد اوپو در بخش NPU، یعنی MariSilicon X، ارائه شود. این NPU پیشرفته و اختصاصی جدید، طبق ادعا های اوپو، می‌تواند پردازش های تصویری بسیار سریع‌ تر را در دستگاه‌ های مجهز به آن امکان‌ پذیر کند و در کنار آن احتمالاً بهبود کیفیت قابل‌ توجهی در عکس‌ ها و ویدئو ها ایجاد خواهد کرد.

 

منتظر وان پلاس 10 اولترا باشید. شاید این بار نوبت شگفتانه از سمت وان پلاس باشد! شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری