حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو F4 GT پیش از رونمایی در میان داده های IMEI مشاهده شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | پوکو، شایعات

در ماه اواخر ماه نوامبر بود که شایعاتی درباره سری ردمی کی ۵۰ منتشر شد. هم اکنون پس از گذشت حدود دو ماه پوکو F4 GT، با نام تجاری خود در میان داده های IMEI مشاهده شده است. این دستگاه در چین جزو سری ردمی K50 خواهد بود، ولی در بازار های جهانی با نام متفاوتی عرضه می‌شود.

نام «پوکو F4 GT» برای ردمی K50 Gaming از سوی IMEI تأیید شد

پایگاه داده IMEI فهرست نسخه جهانی گوشی هوشمند Xiaomi Matisse’s را با نام نهایی خود به روز کرده است. در گذشته، دستگاه مذکور فقط با نام برند پوکو در منابع مختلف مشاهده شده بود. اما اکنون می‌دانیم که این تلفن هوشمند با نام پوکو F4 GT در بازار های جهانی به فروش خواهد رسید.

این دستگاه برای مناطق چین و هند نیز عرضه می‌شود. F4 GT نسخه چین احتمالا Redmi K50 Gaming Edition Pro نام خواهد داشت. با این وجود انتظار می‌رود نام این تلفن هوشمند گیمینگ در هند با سایر بازار های جهانی یکسان باشد و با برند پوکو به دست کاربران این کشور برسد.

POCO F3 GT

مطابق با گزارشGizmoChina، وظیفه تأمین نیروی پردازشی پوکو F4 GT را تراشه Dimensity 9000 برعهده دارد. تراشه مذکور یک محصول پرچمدار بوده و قابلیت رقابت با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام را دارد. این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش OLED با رفرش ریت ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز بهره خواهد برد. همچنین انتظار می‌رود که سنسور اثرانگشت آن نیز در زیر صفحه نمایش باشد.

درباره دوربین اصلی Poco F4 GT اطلاعات ضد و نقیضی وجود دارد. برخی گزارشات مدعی آن هستند که این دستگاه از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX 686 استفاده خواهد کرد. اما برخی معتقدند که شیائومی به سراغ  سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ HM2 خواهد رفت.

مشخصات و تاریخ معرفی احتمالی ردمی K50 Gaming فاش شد

انتظار داریم که دوربین اولترا واید پوکو اف ۴ جی تی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی داشته و از سنسور OmniVision OV13B10 استفاده کند. همچنین یک سنسور تله ماکرو نیز با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی (سنسور OmniVision OV08856) در این تلفن هوشمند گیمینگ به کار گرفته خواهد شد. ماژول دوربین پوکو F4 GT نهایتا با یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تکمیل می‌شود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند گیمینگ آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S.H.H

فک کنم قیمتش خیلی زیاد بشه و تو ایران نصرفه !

ali karimi

سلام، باداین مشخصات مطمعنأ گوشی عالی هستش و امدوارم به بازار ماهم بیاد، صفحه نمایش اولد144 هرتز، چیپست دایمن ستی 9000 که خیلی عالیه، سیستم دوربین خوب که اگه 108 باشه بهتره،باطری و فست شارژ گفته نشده که اونام حتما قوی هستن، ودرآخر میمونه قیمتش که به احتمال زیاد قیمتش خوبه یعنی ارزش خرید نسبت به قیمت داره، چون حتما چیپست دایمن سیتی 9000 از اسنپ دراگون 8 نسل 1 یک مقدار ارزونتره، چون فکر کنم و مطمعنأ گرونترین قطعه یه گوشی همین چیپست هستش، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی