حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پوکو F4 GT مشخص شد: متوسط رو به پایین

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، تست، عمر باتری

دو روز پیش بود که گوشی گیمینگ پوکو به نام Poco F4 GT رسما رونمایی شد. این گوشی با باتری ۲ سلولی ۴۷۰۰ میلی آمپری (هر سلول ۲۳۵۰ میلی آمپر) ارایه شده است و از شارژر فوق سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می کند. پرسش اینجاست که عمر باتری آن چطور است؟ خب باید بگویم که عمر باتری پوکو F4 GT مشخص شده و متوسط رو به پایین است.

عمر باتری پوکو F4 GT

شاید بپرسید چرا ظرفیت باتری پوکو اف ۴ جی تی نباید ۵۰۰۰ میلی آمپر باشد؟ باید اشاره کنیم که افزایش پیچیدگی طراحی ۲ سلولی باتری به این معنی است که مقداری از ظرفیت به نفع نصب سلول ها و رسیدن به سرعت شارژ قربانی شده است.

در حالی که به سختی عملکرد دلگرم کننده ای در کلاس مشخصاتی خود ارائه می‌کند اما باتری بزرگ‌تر می‌توانست به آن کمک کند. با این حال به نظر می رسد پوکو با آنچه که در اختیار دارد، کار شایسته‌ای انجام می‌دهد.

عمر باتری پوکو F4 GT

عمر باتری پوکو F4 GT

در بررسی باتری پوکو F4 GT و در بخش تماس صوتی 3G مدت زمان 18:36 ساعت، در بخش وبگردی با Wi-Fi و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مدت 11:41 ساعت و 13:30 ساعت پخش ویدیو در رفرش ریت 60 هرتز ثبت شد. با در نظر گرفتن عملکرد این دستگاه در حالت استندبای، پوکو F4 GT امتیاز کلی 81 ساعت را ثبت کرد.

مقایسه عمر باتری پوکو F4 GT با رقبا

مقایسه عمر باتری پوکو F4 GT با رقبا

دسته ای از متغیرها وجود دارند که می توانند به هر طریقی بر عمر باتری تأثیر بگذارند، اما می توانیم بگوییم که بین نتایجی که در اینجا در مورد پوکو F4 GT به دست آمد و آخرین پرچمداران شیائومی 12 و 12 پرو که دارای همان تراشه اسنپدراگون هستند، سازگاری نسبی وجود دارد. چیپست 8 نسل 1 و اندروید 12 با MIUI 13 را در این دستگاه ها می بینید که هیچکدام از آنها در مدیریت باتری خیلی خوشنام نیستند.

سرعت شارژ پوکو F4 GT

شاید این گوشی بالاترین دوام را نداشته باشد، اما Poco F4 GT مطمئناً یکی از سریع‌ترین گوشی ها در بحث سرعت شارژ است. این گوشی همراه با شارژر 120 واتی عرضه شده است که قبلاً آن را چند بار دیده‌ایم. پوکو وعده می دهد که شارژ کامل تنها 17 دقیقه طول می کشد. روش آزمایش آنها با گوشی خاموش و با باتری 2٪ است.

سرعت شارژ پوکو F4 GT

سرعت شارژ پوکو F4 GT

اینجا هم نتایج مشابهی و با روشن بودن گوشی ثبت شده است، اما نیاز به توضیح وجود دارد. شما باید حالت Boost را در تنظیمات باتری فعال کنید تا سریع‌ترین شارژ را داشته باشید. بدون فعال بودن آن، شما احتمالا شاهد زمان ۲۰ دقیقه ای برای شارژ کامل باشید.

موضوع دیگر این است که بین عدد 100% در نشانگر باتری و حالتی که گوشی شارژ کامل را گزارش می‌کند تفاوت وجود دارد و این تفاوت زمانی در تجربه ما 5 دقیقه با فعال کردن Boost و 8 دقیقه با خاموش بودن ویژگی بود.

همچنین اگر گوشی را از حال صفر درصد (خاموش) به شارژ بزنید بیشتر از ۱۷ دقیقه طول می کشد اما اگر آن را با 1 درصد باتری به شارژر وصل کنید (یعنی درست قبل از خاموش شدن گوشی) می‌توانید همان 17 دقیقه را ثبت کنید.

از یاد نبرید که طبیعتاً سرعت شارژ نیز تا حدودی تحت تأثیر دمای محیط خواهد بود.

در Poco F4 GT شارژ بی سیم وجود ندارد.

نیاز به یادآوری نیست که پوکو F4 GT از شارژ وایرلس پشتیبانی نمی کند.

نظر شما درباره عملکرد پوکو F4 GT در بخش باتری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)