حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر پوکو F4 GT منتشر شد: طراحی مشابه با ردمی K50 Gaming

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

قرار است که در بیست و ششم آوریل (ششم اردیبهشت) رویداد معرفی پوکو اف ۴ جی تی برگزار شود. این دستگاه نسخه جهانی Redmi K50 Gaming Edition خواهد بود. با آنکه انتظار می‌رفت پوکو F4 GT طراحی جدیدی داشته باشد، اما رندر های منتشر شده نشان می‌دهند که طراحی این تلفن هوشمند دقیقا مانند Redmi K50 Gaming بوده و تفاوت آن دو فقط در یک لوگو است!

بر خلاف انتظار پوکو F4 GT طراحی مشابهی با ردمی K50 Gaming دارد

رندر پوکو F4 GT نشان می‌دهد که حاشیه های اطراف صفحه نمایش این دستگاه بسیار ناچیز بوده و دوربین سلفی نیز در یک پانچ هول و در مرکز نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است. همان‌طور که اشاره شد، قاب پشتی نیز دقیقا مانند ردمی کی ۵۰ گیمینگ طراحی شده و خبری از هیچ نوآوری جدیدی نیست! شیائومی با اضافه کردن خطوط شکسته به قاب شیشه ای این دستگاه سعی کرده تا کمی حس و حال گیمینگ را به کاربران منتقل کند. Poco F4 GT در سه رنگ مشکی، خاکستری و زرد قابل تهیه خواهد بود. رنگ زرد این تلفن هوشمند نسبتا ملایم بوده و به نوعی امضای پوکو محسوب می‌شود.

رندر پوکو F4 GT

انتظار می‌رود که جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ مجهز شود. این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ وظیفه تأمین نیروی پردازشی این تلفن هوشمند را بر عهده داشته و یک باتری ۴,۷۰۰ میلی آمپری نیز در زیر قاب پشتی آن قرار گرفته است. وب‌سایت GizChina  ادعا می‌کند که پوکو اف ۴ جی تی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین می‌دانیم که این دستگاه به طور پیش‌فرض به اندروید ۱۲ مجهز خواهد بود.

ردمی K50 Gaming دارای رنگ آبی بوده که در رنگ بندی اف ۴ جی تی دیده نمی‌شود

سه لنز در قاب پشتی پوکو اف ۴ جی تی دیده می‌شوند. دوربین اصلی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار خواهند گرفت. POCO F4 GT در دو نسخه با حافظه های ذخیره سازی ۸/۱۲۸ گیگابایتی و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند Poco Watch در تاریخ 6 اردیبهشت 1401 معرفی خواهد شد +‌ رندر طراحی

همچنین می‌دانیم که برند پوکو در حال آماده سازی خود برای معرفی یک ساعت هوشمند است‌. با آنکه قیمت این محصول اعلام نشده، اما انتظار نداریم که با دستگاه گران قیمتی روبرو باشیم. زیرا اکثر محصولات برند پوکو برچسب قیمتی گرانی ندارند. ادعا شده که صفحه نمایش ساعت هوشمند پوکو اندازه ۱.۶ اینچی دارد و از یک پنل امولد با رزولوشن ۳۶۰×۳۲۰ پیکسل بهره می‌برد. این ساعت در برابر آب مقاوم بوده و باتری آن ظرفیت ۲۲۵ میلی آمپری دارد.

نظر شما درباره محصولات جدید رند پوکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی