حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ ریلمی پد در چارک سوم ۲۰۲۲ ارائه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، تبلت، ریلمی

چند روز پیش ریلمی ادعا کرد که خبری از آپدیت اندروید ۱۲ برای تبلت ریلمی پد نخواهد بود. دستگاه مذکور تنها و اولین تبلت شرکت ریلمی است. این کمپانی اما در حال حاضر از تصمیم خود عقب نشینی کرده و مدعی شده است که جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید در اواخر سال میلادی جاری برای Realme Pad عرضه می‌شود ‌‌.

آپدیت اندروید ۱۲ ریلمی پد عرضه می‌شود؛ ریلمی از سیاست های پیشین خود عقب نشینی کرد

ریلمی یکی از بهترین تبلت های اندرویدی در رده قیمتی خود است. این دستگاه سخت افزار بهتری نسبت به رقبای خود ارائه می‌دهد. با این حال، در اوایل ماه میلادی جاری با انتشار خبر عدم دریافت اندروید ۱۲ ریلمی پد، کاربران این محصول و بسیاری از طرفداران Realme نا امید شدند. خوشبختانه به دلیل انتقاد رسانه ها و تحت فشار افکار عمومی، ریلمی تغییراتی را در سیاست انتشار به روزرسانی های خود ایجاد کرد.

تبلت Realme Pad

این غول فناوری چینی تایید کرده است که آپدیت اندروید ۱۲ را برای ریلمی پد در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ منتشر خواهد کرد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این تبلت اندروید ۱۲ معمولی را دریافت می‌کند یا اندروید 12L. نسخه L اندروید برای دستگاه هایی با صفحه نمایش بزرگ، بهینه شده است. با وجود این خبر اما رقبای Realme Pad هنوز هم پشتیبانی نرم افزاری بهتری ارائه می‌دهند. برای مثال HMD Global وعده ۲ آپدیت اندروید و ۳ سال آپدیت امنیتی را برای نوکیا T20 داده است. سامسونگ نیر به دلیل ارائه دو به‌روزرسانی اندروید برای تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه خود، علاوه بر انتشار وصله‌های امنیتی چهار ساله، شهرت دارد.

تبلت Realme Pad رسماً معرفی شد: اولین تبلت کمپانی ریلمی

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، لنوو تنها شرکتی است که سیاست مشابه با ریلمی در پیش گرفته است. تبلت های ارزان قیمت و مقرون به صرفه لنوو تنها یک آپدیت اندروید دریافت می‌کنند. اما همان طور که می‌دانید لنوو در بخش تبلت های اقتصادی حضور بسیار فعالی دارد. اما ریلمی که به تازگی وارد این بخش شده، عرضه تنها یک آپدیت اندروید قطعا برای کاربران Realme Pad نا امید کننده خواهد بود.

نظر شما درباره سیاست ارائه آپدیت ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی