حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر تبلت Realme Pad و مچ بند Realme Band 2 با کیفیت بالا منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، رندر، ریلمی، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

ریلمی همواره در تلاش است تا مقام خود را در بازارهای مختلف بالا ببرد. چرا که این برند جوان، به دنبال پیشرفت هرچه بیشتر است. ریلمی تاکنون نیز موفق بوده است. تبلت و مچ بند جدید این کمپانی، تلاش‌های جدید ریلمی برای رسیدن به این هدف هستند. در همین راستا، رندر تبلت Realme Pad و مچ بند Realme Band 2 انتشار یافته است.

رندر تبلت Realme Pad

تبلت ریلمی، مدتی است که در شایعات حضور دارد. به همین ترتیب، در ترنجی قبلاً نگاهی به جزئیات احتمالی این تبلت رونمایی نشده داشتیم. حال در خبری جدید، رندر تبلت Realme Pad منتشر شده است.

 

لپتاپ ریلمی بوک و Realme Pad را پیش از معرفی رسمی ببینید

 

به گزارش از Gizmochina، ریلمی بالأخره امسال اولین تبلت خود را روانه بازار می‌کند. نام این تبلت، Realme Pad خواهد بود. ریلمی نیز پیش‌تر در مورد این تبلت، توضیحاتی را ارائه داده بود. اما این بار، رندرهای CAD با کیفیت تبلت Realme Pad منتشر شده‌اند.

رندرهای مورد اشاره، ارائه‌‌ای از حساب کاربری افشاگر معروف، OnLeaks در همکاری با 91Mobiles است. این تبلت، دارای رنگ بندی دوگانه در قاب پشتی خواهد بود. این تبلت، دارای حاشیه‌های همسان در اطراف نمایشگر است. همچنین لبه‌های Realme Pad مانند آیپد پروی ١١ اینچی، تقریباً تخت است.

در قسمت کناری این تبلت، یک نوار عمودی رو به پایین وجود دارد. رنگ این نوار، سرخابی است. هرچند امکان دارد که این نوار در نسخه نهایی Realme Pad حضور نداشته باشد. دکمه پاور ریلمی پد، در بالای این تبلت قرار گرفته است. البته این موضوع، برای حالت عمودی است. در سمت راست نیز کلید‌های تنظیم صدا، دو میکروفون و احتمالاً درگاه کارت حافظه جانبی تعبیه شده است. در صورت وجود نسخه دارای اینترنت 4G یا 5G برای این گوشی، احتمال می‌رود که این درگاه مربوط به سیم کارت باشد. حاشیه‌های این تبلت نیز دوربین سلفی تکی آن را در خود جای داده‌اند.

رندر ریلمی Pad

در رندر تبلت Realme Pad، وجود اسپیکر استریو تأیید می‌شود. در مجموع، ریلمی پد مجهز به ۴ اسپیکر می‌باشد. دو اسپیکر در بالا و دو اسپیکر دیگر در پایین واقع شده‌اند. درگاه Type-C نیز در پایین دستگاه قرار دارد. یک شکاف نیز در Realme Pad وجود دارد. برخی از افشاگران می‌گویند که این شکاف متعلق به قلم استایلس است. منبع مربوطه، تأیید کرده است که اندازه نمایشگر این تبلت، برابر با ١٠.۴ اینچ می‌باشد. این دستگاه، دارای ضخامت ۶.٨ میلی متری است. البته که اگر برآمدگی دوربین را حساب کنیم، این میزان به ٨.٢ میلی متر می‌رسد. پیش‌تر گفته بودیم که این تبلت مجهز به باتری ٧,١٠٠ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در نهایت، Realme Pad اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. ریلمی پد دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود.

رندر مچ بند Realme Band 2

در ادامه، رندرهای مچ بند Realme Band 2 نیز منتشر شده است. بر اساس گزارش دیگری از Gizmochina، سال گذشته ریلمی از اولین مچ بند تناسب اندام خود پرده برداشت. حال، ریلمی قرار است از جانشین این مچ بند رونمایی کند. این جانشین، Realme Band 2 نام دارد. این رندرها، نشان می‌دهند که ریلمی بند ٢ با طراحی جدیدی روانه بازار می‌شود.

رندر مچ بند Realme Band 2

رندرهای این مچ بند نیز با کیفیتی بالا از سوی OnLeaks انتشار یافته‌اند. طراحی که در این دستگاه به چشم می‌خورد، ما را به یاد طراحی آنر بند ۶ می‌اندازد. این مچ بند، نسبت به نسل قبل خود بزرگ‌تر شده است. اما همچنان اطراف صفحه نمایش آن با حاشیه‌های ضخیم احاطه شده است. به نظر می‌رسد که خط موجود در زیر نمایشگر این مچ بند سلامتی، یک دکمه خازنی برای ایجاد فرمان جابه‌جایی باشد. این مچ بند سلامتی، دارای قابی است که از جنس فلز یا پلاستیک می‌باشد. جنس بند نیز مانند دیگر مچ بند‌های هوشمند، از سیلیکون است. یکی از انتظارات ما، اضافه شدن سنسور سنجش غنای اکسیژن خون به مچ بند ریلمی بند ٢ است. به همین ترتیب، سنسورهای جدیدی در زیر این مچ بند دیده می‌شوند.

ما انتظار داریم که این مچ بند هوشمند، همراه با شارژر مغناطیسی ارائه شود. اما متأسفانه هیچ درگاهی برای اتصال شارژر مغناطیسی به چشم نمی‌خورد. آیا ممکن است این مورد تنها یک اشتباه از سوی تیم سازنده رندرها باشد؟ حال، نوبت به برخی از مشخصات فنی Realme Band 2 می‌رسد. گفته می‌شود که ریلمی بند ٢ مجهز به نمایشگری ١.۴ اینچی است. نسل قبل این مچ بند، دارای نمایشگری ٠.٩۶ اینچی بود. این مچ بند، دارای بلوتوث نسخه ۵.١ خواهد بود. همچنین پشتیبانی از حالت‌های ورزشی بیشتر، انتظار اصلی ما از این مچ بند تازه وارد می‌باشد.

نظر شما در مورد رندر این دو محصول جدید از ریلمی چیست؟ آیا تبلت ریلمی برای شما جذاب است؟ انتظار اصلی شما از ریلمی بند ٢ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️