حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت Realme Pad رسماً معرفی شد: اولین تبلت کمپانی ریلمی

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، تبلت، ریلمی

کمپانی ریلمی توانسته است در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های جذابی را رقم بزند. این پیشرفت‌ها، نشان داده‌اند که ریلمی یک کمپانی شایسته برای پیشرفت هرچه بیشتر است. ریلمی پیش از این، اولین لپ تاپ خود را معرفی کرد. اما امروز زمان آن رسیده است تا با رونمایی رسمی تبلت Realme Pad همراه شویم تا ببینیم که این تبلت چه ویژگی‌هایی دارد.

مشخصات فنی و قیمت تبلت Realme Pad

همان طور که گفتیم، در سال‌های گذشته ریلمی با پیشرفت و رشد کم نظیری مواجه شده است. این کمپانی چینی، چندی پیش به صورت رسمی از اولین لپ تاپ خود رونمایی کرد. نام این لپ تاپ، Realme Book Slim است.

 

لپ تاپ Realme Book Slim رسماً معرفی شد: اولین لپ تاپ ریلمی

 

همان طور که از نام Realme Book Slim پیداست، تمرکز ریلمی بر روی ضخامت کم آن بوده است. حال، اولین تبلت ریلمی نیز با نام ریلمی Pad معرفی شده است. تمرکز ریلمی بر روی ضخامت کم این تبلت و طراحی آن بوده است. به همین صورت، EqualLeaks گزارش داده است که امروز ریلمی در کنار دو گوشی جدید خود، از اولین تبلتش نیز پرده برداری کرده است.

این تبلت، دارای نمایشگر بزرگ ١٠.۴ اینچی است. پنل این نمایشگر، از نوع Super AMOLED می‌باشد. وضوح آن، +WUXGA است. متأسفانه خبری از رفرش ریت بالاتر از ۶٠ هرتز در این تبلت تازه وارد نیست. قلب تپنده تبلت جدید ریلمی، تراشه ١٢ نانومتری Helio G80 می‌باشد. این تراشه، چندان قدرتمند نیست. اما برای یک تبلت اقتصادی با چنین طراحی، گزینه جذابی محسوب می‌شود.

 

چیپست گیمینگ مدیاتک هلیو جی ۸۰ برای گوشی های ارزان رسما معرفی شد

 

باتری این تبلت، ظرفیت ٧,١٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. ریلمی در تبلت Realme Pad خود، از اسپیکر استریوی چهارگانه استفاده کرده است. دوربین سلفی این دستگاه، وضوح ٨ مگاپیکسلی دارد. جالب است که بدانید این دوربین سلفی، قابلیت عکاسی فوق عریض را نیز دارد! دوربین اصلی نیز ٨ مگاپیکسلی و تکی است. وزن این دستگاه، ۴۴٠ گرم می‌باشد. با وجود این ظرفیت باتری، ضخامت ریلمی پد تنها ۶.۹ میلی متر است که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود!

ریلمی از سیستم عامل اندروید ١١ یپش فرض به همراه رابط کاربری RealmeUI For Pad در این دستگاه استفاده کرده است. تبلت ریلمی پد در نسخه‌هایی با ٣ یا ۴ گیگابایت حافظه رم به همراه ٣٢ یا ۶۴ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. شایان ذکر است که این تبلت در نسخه‌های LTE و Wi-Fi Inly روانه بازار می‌شود. در نهایت، نوبت به قیمت این تبلت تازه وارد می‌رسد. قیمت نسخه‌های مختلف تبلت Realme Pad به این شرح است:

– نسخه ٣/٣٢ گیگابایتی Wi-Fi Only: قیمت ١٣,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ١٩٠ دلار آمریکا)

– نسخه ٣/٣٢ گیگابایتی با اینترنت 4G: قیمت ١۵,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ٢١٨ دلار آمریکا)

– نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی: قیمت ١٧,٩٩٩ روپیه‌ای (معادل ٢۴۵ دلار آمریکا)

فکر می‌کنید که این تبلت از ارزش خرید مناسبی برخوردار است؟ کدام ویژگی‌ آن برای شما جذابیت بیشتری دارد؟ در کل، اولین تبلت ریلمی چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AL1K1NG

امروز قیمت تبلت هارو نگاه میکردم ،روحم تازه شد😑 الان مثلا همین بیاد ایران ۷ تومنه حداقل🙂من لپتاپ قدیمی رو به این تبلت ترجیح میدم

Mahdi

قیمت هرچیو نگاه کنی روحت تاره میشه🤕🤕 موبایل تبلت لپتاپ غیره😑😑

Mahdi

قیمتش ها خیلی خوبه 🙂😞

Mahdi

Realmiتو این چند سال خیلی پیشرفت کرده واقعا قابل تحسینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️