حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری Realme Pad مشخص شد: اقتصادی اما فراتر از انتظار

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، تست، ریلمی، عمر باتری

کمپانی ریلمی، یکی از پدیده‌های چند سال اخیر در بازار گوشی‌های هوشمند بوده است. در همین راستا، ریلمی تصمیم گرفت وارد بخش‌های دیگری مانند تبلت‌ها نیز بشود. مجموعه Gsmarena به تازگی اولین تبلت ریلمی را مورد بررسی قرار داده است. در این مطلب، مروری بر عمر باتری و تست سرعت شارژ Realme Pad خواهیم داشت.

تبلت ریلمی پد

ریلمی طی هفته‌های اخیر، از اولین تبلت خود به صورت رسمی پرده برداری کرد. این تبلت، دارای برچسب قیمتی اقتصادی است.

 

تبلت Realme Pad رسماً معرفی شد: اولین تبلت کمپانی ریلمی

 

مجموعه Gsmarena که بخش تست بازدهی باتری و سرعت شارژ خود را دارد، در جدیدترین بررسی خود به سراغ تبلت ریلمی پد رفته است. اما عمر باتری و سرعت شارژر Realme Pad چطور است؟ خب، پیش از رسیدن به پاسخ این سوال، بهتر است مشخصات این تبلت را نیز به صورت خلاصه بررسی کنیم:

– نمایشگر ١٠.۴ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح ٢,٠٠٠×١,٢٠٠ و رفرش ریت ۶٠ هرتزی

– تراشه ١٢ نانومتری Helio G80

– سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض

– باتری ٧,١٠٠ میلی آمپر ساعتی

– شارژر ١٨ واتی درون جعبه

عمر باتری Realme Pad

عمر باتری Realme Pad

اولین تبلت ریلمی، نسبت به برچسب قیمتی که با خود یدک می‌کشد، از مشخصات جذابی بهره می‌برد. نسخه گران‌تر این تبلت، از اینترنت LTE نیز پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری این تبلت، خیلی زیاد نیست. اما شاهد دوام ٣١ ساعته آن در تست تماس 3G هستیم. بازدهی حدوداً ١٢:۴٠ و ١٠:٣٠ ساعته در بخش‌های وب گردی و پخش ویدئو نیز از دیگر نتایج تست بازدهی باتری این تبلت تازه وارد هستند. در کل، می‌توان بر روی عمر باتری Realme Pad تا حدود زیادی حساب باز کرد. چرا که این تبلت اقتصادی، می‌تواند نسبت به قیمتی که دارد، شما را راضی نگه دارد.

تست سرعت شارژ اولین تبلت کمپانی ریلمی

ظرفیت باتری ریلمی Pad، خیلی زیاد نیست. با توجه به قیمت این محصول، ریلمی برای آن یک شارژر ١٨ واتی درون جعبه را در نظر گرفته است. این تبلت، به وسیله درگاه Type-C شارژ می‌شود.

با اتصال شارژر به ریلمی پد در نیم ساعت اول، حدود ٢٣ درصد از ظرفیت باتری آن شارژ می‌شود. پس از آن، حدود ١٧۵ دقیقه زمان می‌برد تا این تبلت اقتصادی به طور کامل شارژ شود.

نظر شما در مورد عمر باتری اولین تبلت ریلمی چیست؟ سرعت شارژ آن از نظر شما چطور است؟ فکر می‌کنید که در این بازه قیمتی، تبلت بهتری وجود داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️