حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی پد جدید با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در راه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ریلمی، شایعات

بر اساس شایعات منتشر شده، می‌دانیم که ریلمی پد جدید در دست توسعه است. این تبلت دنباله Realme Pad و Realme Pad Mini محسوب می‌شود. اما ظاهرا تبلت آینده ریلمی از دو محصول پیشین بهتر و گران قیمت تر خواهد بود. زیرا گفته می‌شود که ریلمی پد جدید به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز است.

ریلمی پد جدید به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد

بر اساس شایعات منتشر شده، تبلت آینده ریلمی به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این محصول به نمایشگر LCD با رزولوشن FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود. همچنین می‌دانیم که باتری آن ظرفیتی معادل ۸,۳۶۰ میلی آمپر دارد. ظاهراً Xu Qi، معاون ریلمی، این تبلت را پادشاه محدوده قیمتی اش نامیده است. اما نکته عجیب آن است که به قیمت این تبلت اشاره ای نکرده است (!) البته پیش از اظهارات Xu Qi، برخی شایعات مدعی بودند که Realme Pad آینده ارزان قیمت ترین تبلت بازار با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود.

Realme Pad

وب‌سایت GSMArena در جدیدترین گزارش خود ادعا می‌کند که تبلت ریلمی پد جدید احتمالا تا پایان ماه میلادی جاری برای عرضه در بازار چین، معرفی خواهد شد. حدود ۲۰ روز از ماه می گذشته است، بنابر این اگر شایعات موجود صحت داشته باشند نباید مدت زیادی تا رونمایی تبلت آینده ریلمی مانده باشد. همچنین انتظار می‌رود که در کنار این تبلت، گوشی هوشمند Realme GT Neo 3 Naruto Edition رونمایی خواهد شد. امیدواریم که این تبلت مدت زیادی محدود به بازار چین نشود. و Realme Pad به زودی وارد بازار های جهانی شود.

ریلمی پد مینی با نمایشگر 8.7 اینچی، تراشه Unisoc T616 و قیمت 200 دلار معرفی شد

بیش از ۸ ماه از معرفی ریلمی پد می‌گذرد. این محصول اولین تبلت کمپانی ریلمی بود. در ابتدا برخی از علاقه مندان دنیای تکنولوژی گمان می‌کردند که این دستگاه رقیب Xiaomi Pad 5 خواهد بود. اما ریلمی پد در حقیقت یک تبلت اقتصادیست که قیمت نسخه پایه آن کمتر از ۲۰۰ دلار است.

نظر شما چیست؟ آیا ریلمی پد جدید خواهد توانست Xiaomi Pad 5 را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی