حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات تبلت ریلمی پد قبل از معرفی رسمی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ریلمی، شایعات

ریلمی یکی از موفق ترین شرکت ها در بازار گوشی های هوشمند است و اکنون قصد دارد که کسب و کار خود را گسترش دهد. این شرکت می‌خواهد با محصولات جدید خود به بخش های مختلف نفوذ کند و در حال ساخت اکوسیستم خود است. این شرکت به زودی، مجموعه جدیدی از لپ تاپ و تبلت های جدید خود را معرفی خواهد کرد. امروز می‌خواهیم درباره مشخصات ریلمی پد که به تازگی فاش شده است، صحبت کنیم.

مشخصات ریلمی پد همراه با رندر ریلمی بوک فاش شده است

مشخصات تبلت جدید ریلمی به بیرون درز کرده است. این محصول، یک تبلت باریک و زیبا است که یک فریم آلومینیومی آن را احاطه کرده است. ابعاد دستگاه 246.1×155.8×6.8 میلی متر خواهد بود. این تبلت ۶ گیگابایت رم (و احتمالا در نسخه پایه) ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. همچنین ارتقای میزان حافظه از طریق کارت Micro SD نیز میسر است. محصول جدید ریلمی دارای یک باتری لیتیومی ۷۱۰۰ میلی آمپری خواهد بود.

Realme Pad احتمالا به یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی مجهز است. اطلاعات زیادی درباره صفحه نمایش این تبلت در دست نیست اما احتمالاً ریلمی به سراغ پنل IPS خواهد رفت. تبلت جدید ریلمی مطابق انتظار از پورت Type-C استفاده می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، احتمالا دو نسخه از این تبلت تولید خواهد شد؛ یک نسخه با پشتیبانی از 4G و دیگری بدون پشتیبانی از آن (فقط پشتیبانی از Wi-Fi). همچنین رندری از Realme Pad نیز در گذشته منتشر شده بود که می‌توانید آن را در تصویر زیر ببینید.

 

مشخصات ریلمی پد

رندر منتشر شده از ریلمی پد

متاسفانه اطلاعاتی در مورد تراشه این دستگاه وجود ندارد. اما بر اساس تخمین ها قیمت این محصول چیزی در حدود ۳۰۹ دلار خواهد بود. همچنین ما چیزی درباره زمان رونمایی Realme Pad نمی‌دانیم. اما احتمالا این شرکت تاخیری در معرفی و عرضه آن نخواهد داشت و در آینده ای نزدیک این محصول در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

رندر لپ تاپ Realme Book را در رنگ های مختلف ببینید

در ماه ژوئن(خرداد)، شرکت چینی Realme از آماده سازی اولین لپ تاپ خود، با نام ریلمی بوک خبر داد. اکنون 91mobiles با مشارکت OnLeaks رندر های باکیفیت این دستگاه را منتشر کرده اند. نکته جذاب آن است که این لپ تاپ در رنگ های مختلفی عرضه می‌شود. طبق گزارشات این دستگاه در چهار رنگ خاکستری، آبی، زردآلویی و قرمز وارد بازار خواهد شد.

رندر ریلمی بوک

رندر لپ تاپ Realme Book

طراحی Realme Book به سبک MacBook Air اپل خواهد بود. این لپ تاپ در بدنه ای باریک قرار گرفته و صفحه نمایش آن حاشیه های بسیار کمی دارد. در قسمت پورت های اطراف دستگاه میتوان دو درگاه Type-C، یک درگاه USP از نوع Type-A و پورت مربوط به جک ۳.۵ میلیمتری صدا را مشاهده کرد.

بر اساس گزارش GizChina، پردازنده این لپ تاپ از نسل یازدهم اینتل خواهد بود. صفحه نمایش به صورت مورب ۱۴ اینچ است. این لپ تاپ احتمالا با ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود و به ویندوز ۱۱ نیز ارتقا می‌یابد. علاوه بر این، حدس و گمان هایی وجود دارد که Realme Book یکی از اولین لپ تاپ های ویندوز مجهز به ویندوز ۱۱ خواهد بود.

لپ تاپ Realme Book در رندرهای جدید به همراه مشخصات فنی لو رفت

نظر شما درباره دو محصول جدید ریلمی چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده از ریلمی پد آن را محصول موفقی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی