حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان‌پلاس نورد 2T فاش شد؛ تراشه Dimensity 1300 و شارژر ۸۰ وات

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس طبق روال هر سال در حال توسعه نسخه پیشرفته Nord 2 است. انتظار می‌رود این دستگاه Nord 2T نام داشته باشد. بر اساس مشخصات فاش شده وان‌پلاس نورد 2T می‌توان گفت که این گوشی مانند برادر بزرگ تر خود (وان پلاس نورد ۲) سعی می‌کند که بهترین سخت افزار موجود در بازه قیمتی گوشی های هوشمند میان رده را ارائه دهد.

وان‌پلاس نورد 2T از اولین‌ گوشی های مجهز به Dimensity 1300 خواهد بود

طبق گفته OnLeaks، وان پلاس Nord 2T از Dimensity 1300 بهره می‌برد. این تراشه هنوز معرفی نشده است. بنابراین Nord 2T می تواند یکی از اولین گوشی هایی باشد که به دیمنسیتی ۱۳۰۰ مجهز است. با توجه به نام این تراشه می‌توان انتظار داشت که عملکرد بهتری نسبت به Dimensity 1200 داشته باشد. همچنین گفته می‌شود از فرآیند ساخت به روزتری نیز برخوردار خواهد بود.

OnePlus Nord 2

در بخش صفحه نمایش، وان پلاس نورد ۲ تی کاملا از مشخصات مشابه وان پلاس نورد ۲ برخوردار است. گفته می‌شود این دستگاه از صفحه نمایش AMOLED با اندازه ۶.۴۳ اینچی بهره خواهد برد. این پنل از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. با وجود تشابه در بخش صفحه نمایش، اما نورد ۲ تی در بخش توان شارژر ارتقای قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. گزارش GizmoChina ادعا می‌کند که این دستگاه از یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی استفاده خواهد کرد. اگر به خاطر داشته باشید OnePlus Nord 2 تنها از شارژ سریع ۶۵ واتی برخوردار بود. اگر شایعات موجود واقعیت داشته باشد، توان شارژر نورد ۲ تی هم تراز وان پلاس ۱۰ پرو خواهد بود.

بخش دوربین در مقایسه با Nord 2 تا حد زیادی بدون تغییر باقی می‌ماند، اگرچه احتمال تعویض سنسورها به نسخه های جدیدتر وجود دارد. انتظار می‌رود OnePlus Nord 2T دارای ماژول دوربین سه‌گانه در در قاب پشتی باشد که سنسور اصلی موجود در آن رزولوشنی ۵۰ مگاپیکسلی دارد. سنسور اصلی با دوربین های ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی مونوکروم تکمیل خواهد شد. انتظار داریم دوربین سلفی این دستگاه رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی داشته و در یک پانچ هول قرار گیرد.

از دیگر مشخصات وان‌پلاس نورد 2T می‌توان به دو نوع حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و همچنین دو حافظه داخلی ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد. با توجه به آنکه زمان محسوسی از معرفی اندروید ۱۲ می‌گذرد انتظار داریم که این دستگاه با دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری OxygenOS 12 به دست کاربران برسد. متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ معرفی و عرضه این گوشی هوشمند وجود ندارد. با توجه به آنکه این دستگاه نسبت به OnePlus Nord 2 ارتقا چشمگیری ندارد، احتمالا از قیمت مشابهی با آن برخوردار خواهد بود.

رندر OnePlus Nord 2 CE به همراه مشخصات تکمیلی آن منتشر شد

گفته می‌شود وان پلاس همچنین در حال کار بر روی  یک میان رده دیگر به نام Nord CE 2 5G است. با توجه به مشخصات فاش شده وان‌پلاس نورد 2T، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی