حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین وان پلاس Nord 2T پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

در اوایل ماه میلادی جاری گزارشاتی منتشر شدند و ادعا کردند که وان پلاس بر روی گوشی جانشین Nord 2 کار می‌کند. شایعات اولیه برخی از ویژگی های این تلفن هوشمند را فاش کرده بودند. اما هم اکنون مشخصات دوربین وان پلاس Nord 2T نیز لو رفته است.

وان پلاس Nord 2T به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود

در حال حاضر انتظار می‌رود وان پلاس نورد 2T به زودی در بازار هند عرضه شود. زیرا این دستگاه اخیرا در وب‌سایت صدور گواهینامه TDRA ظاهر شده است. وب‌سایت مذکور نام گوشی آینده وان پلاس، شماره مدل و جزئیات دوربین آن را فاش کرده است. وان پلاس قرار است در آینده ای نزدیک چندین تلفن هوشمند را در بازار هند عرضه کند‌. گفته می‌شود OnePlus 10R 5G و Nord CE 2 Lite 5G در بیست و هفتم آوریل (۷ اردیبهشت) در کشور هند معرفی خواهند شد. ما انتظار داریم که Nord 2T در ماه می ۲۰۲۲ وارد بازار هند شود.

برخی از مشخصات دوربین وان پلاس Nord 2T

با نگاهی به لیست گواهینامه TDRA، می‌توان متوجه شد که این تلفن هوشمند دارای شماره مدل CPH2399 است و به طور رسمی با نام Nord 2T در هند عرضه خواهد شد. این دستگاه همچنین در وب‌سایت صدور گواهینامه جهانی GCF نیز مشاهده شده، که عرضه قریب الوقوع آن را تایید می‌کند. بسیاری از مشخصات دوربین وان پلاس Nord CE 2 Lite در وب‌سایت Camera FV5 نیز فاش شده است.

OnePlus Nord 2

سنسور دوربین اصلی OnePlus Nord 2T رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. وب‌سایت GizmoChina نیز ادعا می‌کند که دوربین اصلی این دستگاه دارای گشودگی دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی ۲۴.۶ میلی متری است. با اینکه دوربین اصلی این تلفن هوشمند رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی دارد، اما به دلیل استفاده از فناوری pixel binning به طور پیش‌فرض عکس ها با وضوح ۱۲.۶ مگاپیکسلی ثبت می‌شوند. این سنسور همچنین از یک لرزشگیر الکترونیکی (EIS) نیز برخوردار خواهد بود. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی عمق نیز، دوربین اصلی وان پلاس نورد ۲ تی را همراهی می‌کنند. در نهایت باید اشاره کنیم که دوربین سلفی این تلفن هوشمند وضوح ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

رندر رسمی وان پلاس Nord CE 2 Lite پیش از رونمایی فاش شد

با توجه به مشخصات فاش شده دوربین وان پلاس Nord 2T نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی