حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord 2T با تراشه دیمنسیتی ۱۳۰۰ و شارژر سریع ۸۰ واتی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

وان پلاس بالاخره از گوشی Nord 2T رونمایی کرد. این تلفن هوشمند، آخرین محصول میان رده وان پلاس است که شایعات بسیاری درباره آن وجود داشت. این کمپانی به دلایلی تصمیم گرفته تا به جای برگزاری یک مراسم معرفی مناسب، جدیدترین گوشی خود را در سکوت خبری به بازار اروپا عرضه کند.

وان پلاس Nord 2T تنها در یک نسخه و با قیمت حدود ۴۰۰ دلار در دسترس است

انتظار می‌رود که وان پلاس نورد ۲ تی به زودی در سایر بازار ها نیز عرضه شود. متاسفانه اما این شرکت به طور رسمی هیچ تاریخی برای عرضه Nord 2T در بازار های دیگر را اعلام نکرده است. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی با وضوح FullHD+ است. این نمایشگر از تکنولوژی AMOLED برخوردار بوده و از رفرش ریت ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی نیز مانند بسیاری از محصولات وان پلاس در پانچ هولی و در سمت چپ نیمه بالایی صفحه نمایش قرار گرفته است.

OnePlus Nord 2T

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۳۰۰ نیروی پردازشی این دستگاه را تأمین خواهد کرد. در کنار این پردازنده، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز قرار گرفته است. وان پلاس Nord 2T به یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری مجهز شده است. این دستگاه از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند که برای یک گوشی میان رده ویژگی بسیار جذابی محسوب می‌شود. این تلفن هوشمند به آخرین نسخه اندروید و رابط کاربری OxygenOS 12.1 نیز مجهز شده است.

OnePlus Nord 2T

سه لنز در قاب پشتی OnePlus Nord 2T دیده می‌شود. دوربین اصلی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 مجهز بوده و سنسور دوربین اولترا واید نیز رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. یک دوربین مونوکروم ۲ مگاپیکسلی نیز، مجموعه دوربین های این تلفن هوشمند را تکمیل می‌‌کند. جدیدترین گوشی میان رده وان پلاس برای دوست داران عکس های سلفی نیز جذاب به نظر می‌رسد. زیرا از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی برخوردار است.

وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ در هند معرفی شد

هم اکنون وان پلاس Nord 2T تنها در یک نسخه (۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی) موجود است. این گوشی فقط در بازار اروپا عرضه شده و برای تهیه آن باید مبلغی معادل ۳۹۹ یورو (۴۲۰ دلار آمریکا) بپردازید. این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و سبز عرضه خواهد شد. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که این دستگاه در اواخر ماه جاری میلادی در بازار هند با قیمتی پایین تر عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره وان پلاس Nord 2T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی