حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Reno 7 اولین گوشی بهره‌مند از سنسور دوربین RGBW سونی IMX709 خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، دوربین

کمپانی اوپو قصد دارد سری جدید Reno 7 خود را در تاریخ ۴ آذر ۱۴۰۰ در چین معرفی کند. درفاصله کمتر از یک هفته تا رونمایی از این گوشی‌ها، این شرکت امروز تأیید کرد که Reno 7 دارای اولین لنز چشم‌گربه‌ای سونی IMX709 در جهان خواهد بود که از ترکیب پیکسلی RGBW نیز بهره می‌برد. با این حال، به‌نظر می‌رسد که این لنز مختص لنز سلفی در Reno 7 و Reno 7 Pro بوده و لنز اصلی دوربین پشتی کماکان از سنسورهای قدیمی استفاده می‌کند.

سنسور دوربین IMX709 سونی در اوپو Reno 7

اوپو در حساب رسمی Weibo خود ادعا بیان می‌کند که Sony IMX709 با فناوری تصویر RGBW توسعه‌یافته توسط خود این شرکت همراه شده است. این حسگر تصویر می‌تواند با 60 درصد افزایش حساسیت به نور و 35 درصد کاهش نویز، تصاویر را ثبت کند.

در ادامه، گزارشات اخیر نشان می‌دهد که Reno 7 Pro به دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 مجهز خواهد شد. باید دید که آیا نسخه پایه Reno 7 نیز از همین دوربین سلفی استفاده می‌کند یا خیر.

سنسور دوربین IMX709 در Reno 7 اوپو

سنسور دوربین IMX709 در Reno 7 اوپو

علاوه‌بر این، در تیزری که توسط این برند منتشر شده، چراغ LED نوتیفیکیشن منحصربه‌فرد را که در برجستگی قاب دوربین پشتی Reno 7 در دسترس خواهد بود، نشان می‌دهد. قاب ماژول دوربین این گوشی می‌تواند برای اعلام اعلانات و شارژ دستگاه روشن شده و به رنگ‌های متنوع زیر درآید. به‌احتمال‌زیاد این ویژگی منحصربه‌فرد اعلان تنها در Reno 7 Pro در دسترس خواهد بود.

انتظار می‌رود مدل پرو با مشخصاتی مانند نمایشگر 6.5 اینچی +AMOLED FHD با رفرش‌ریت 90 هرتز به‌همراه سوراخ نمایشگر در قسمت بالا و سمت چپ صفحه وارد بازار شود. این گوشی همچنین با تراشه Dimensity 1200-Max، حافظه رم ۸/۱۲ گیگابایتی، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات عرضه می‌شود.

ترکیب دوربین پشتی رنو ۷ پرو ممکن است شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. این دستگاه مشخصات دیگری مانند اندروید 12 و اسکنر اثرانگشت درون صفحه را نیز ارائه خواهد کرد.

دیدگاه شما پیرامون استفاده از اولین حسگر تصویر RGBW متعلق به سنسور IMX709 سونی در گوشی اوپو Reno 7 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، خب پس اینطوری بهترین دوربین سلفی بین گوشیهارو این گوشی داره، ولی ایکاش تو دوربین عقب هم ازش استفاده میکرد، چیپستشم گفته دایمن سیتی1200 مکس، این مکس رو که اخرش نوشته تا حالا نشنیده بودم مدیاتک تو معرفی چیپست اینو گفته باشه یااینکه این چیپست یجورایی سفارشی شده هستش برای اوپو؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی