حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسیاری از مشخصات لنوو Legion Y90 فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، لنوو

می‌دانیم که لنوو در حال توسعه گوشی هوشمند گیمینگ جدید خود است. چندی پیش لنوو با انتشار ویدئویی به طور رسمی از طراحی Legion Y90 پرده برداشت. این گوشی طراحی مشابه با Legion Duel Phone 2 خواهد داشت. هم اکنون بسیاری از مشخصات لنوو Legion Y90 فاش شده است.

لنوو Legion Y90 از تراشه Snapdragon 8 Gen برخوردار خواهد بود

بیایید بدون مقدمه چینی به سراغ مشخصات لنوو Legion Y90 برویم. گفته می‌شود این تلفن هوشمند گیمینگ از صفحه نمایش ۶.۹۲ اینچی AMOLED بهره خواهد برد. مطابق انتظار این نمایشگر از رفرش ریت بالای ۱۴۴ هرتزی نیز برخوردار است. همچنین تاچ سمپلینگ ریت ۷۲۰ هرتزی نیز برای این نمایشگر در نظر گرفته شده است. همان‌طور که از یک گوشی گیمینگ انتظار داریم، لنوو Legion Y90 نیز از سیستم خنک کننده قدرتمندی برخوردار خواهد بود. ادعا می‌شود این دستگاه از فن دوگانه و سیستم خنک کننده مایع برای کاهش دمای اجزای داخلی خود استفاده می‌کند.

تصویر منسوب به مشخصات لنوو Legion Y90

برخلاف آنچه که در گزارشات گذشته ادعا شده بود، در گزارش جدید EqualLeaks گفته شده است که تلفن هوشمند گیمینگ آینده لنوو از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 برخوردار است و نه اسنپدراگون ۸۸۸. همچنین حافظه رم ۱۸ گیگابایتی + ۴ گیگابایت رم مجازی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. به ادعا منبع مذکور، لنوو Legion Y90 دارای دو حافظه ۵۱۲+۱۲۸ گیگابایتی (جمعا ۶۴۰ گیگابایت از نوع UFS 3.1) خواهد بود.

Legion Duel Phone 2

خوشبختانه لنوو در بخش باتری نیز کم کاری نکرده و Legion Y90 با باتری پرظرفیت ۵,۶۰۰ میلی آمپر ساعتی به دست کاربران خواهد رسید. همچنین پشتیبانی از فست شارژ ۶۸ واتی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. با آنکه Y90 از باتری حجیمی برخوردار است، اما به کارگیری توان های شارژ بالاتر، می‌توانست تجربه کلی کاربر از استفاده این دستگاه را بهبود بخشد. این تلفن هوشمند گیمینگ همچنین از موتور ویبره پیشرفته و دو اسپیکر با پشتیبانی از Dolby Atmos استفاده خواهد کرد ‌‌.

طراحی لنوو Legion Y90 توسط تیزر رسمی این شرکت فاش شد

به نظر شما سر انجام لنوو Legion Y90 با کدام تراشه به دست کاربران خواهد رسید؟ با توجه به پیشرفت مطلوب تراشه های پرچمدار اندرویدی سال جاری، استفاده از یک چیپست متعلق به نسل گذشته کمی نا‌امید کننده به نظر می‌رسد، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی