حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی لنوو Legion Y90 توسط تیزر رسمی این شرکت فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لنوو

چند ساعت پیش، حساب رسمی Lenovo Legion در ویبو، اقدام به انتشار ویدئویی کرد که طراحی گوشی هوشمند گیمینگ لنوو Legion Y90 را نشان می‌داد. این کلیپ تایید می‌کند که دستگاه مذکور از طراحی مشابه لنوو Legion Phone Duel 2، با قاب پشتی شیشه ای خمیده و فریم فلزی بهره می‌برد.

لنوو Legion Y90 از اسنپدراگون ۸۸۸ بهره خواهد برد

همان‌طور که در تیزر منتشر شده می‌توانید ببینید، لنوو Legion Y90 طراحی خاصی دارد. بر خلاف بسیاری از گوشی های هوشمند، ماژول دوربین این دستگاه در مرکز قاب پشتی قرار گرفته است. این ماژول شامل دو لنز دوربین بوده و همچنین دریچه ای برای خروج حرارت، فلش LED، چراغ RGB و در نهایت لوگو برند LEGION در قاب پشتی این تلفن هوشمند گیمینگ دیده می‌شود.

 

 

امروزه اکثر گوشی‌های هوشمند اندروید به سراغ استفاده از پانچ هول برای قراردادن دوربین سلفی رفته اند. اما لنوو Legion Y90 نه از ناچ و نه از پانچ هول استفاده نمی‌کند. دوربین سلفی این دستگاه به همراه یک خروجی صدای بزرگ در فریم بالایی این گوشی قرار گرفته است. اگرچه صفحه نمایش Legion Y90 تخت بوده اما از گوشی های گرد برای قرارگیری راحت تر در دست بهره مند است‌.

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، دو دریچه دیگر (برای خروج حرارت) به همراه یک دکمه پاور در سمت راست و یک میکروفون ثانویه در بالای فریم قرار گرفته است. تیزرهای قبلی دو درگاه USB Type-C (یکی در سمت چپ و دیگری در پایین)، دکمه تنظیم صدا در سمت چپ و یک اسلات سیم کارت و همچنین یک سوراخ میکروفون اصلی لبه پایینی فریم را تأیید کرده بودند‌.

بر اساس گزارش‌های قبلی، گوشی هوشمند گیمینگ لنوو Y90 از صفحه‌نمایش ۶.۹۲ اینچی سامسونگ E4 AMOLED بهره می‌برد. این نمایشگر همچنین از استاندارد HDR، رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و تاچ سمپلینگ ۷۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. همچنین  «حالت انتشار کمتر نور آبی» برای این دستگاه تأیید شده است. انتظار می‌رود این تلفن هوشمند به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸، رم های LPDDR5، حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 و از سیستم خنک کننده دوگانه بهره مند باشد.

گوشی Legion Phone Duel 2 لنوو به همراه فن خنک کننده دوگانه رسما معرفی شد

نظر شما طراحی لنوو Legion Y90 چیست؟ آیا تلفن هوشمند گیمینگ آینده لنوو برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی