حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو Legion Y90 نهم اسفند ماه معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لنوو

گوشی هوشمند گیمینگ آینده لنوو، Legion Y90 نام دارد. چندی پیش شایعاتی ادعا می‌کردند که این گوشی در اوایل بهمن ماه رونمایی خواهد شد. اما در روز جاری، لنوو تأیید کرد که جدیدترین تلفن هوشمند گیمینگ آنان، در ۲۸ فوریه (نهم اسفند) معرفی می‌شود. از مشخصات شاخص این تلفن هوشمند می‌توان به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و برخورداری از تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 1 اشاره کرد.

لنوو Legion Y90 از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند

لنوو Legion Y90 جانشین Legion 2 Pro خواهد شد. این گوشی مشخصات بسیار جذابی دارد. گفته می‌شود این محصول گیمینگ از نمایشگر بزرگ ۶.۹۲ اینچی، دوربین سلفی در فریم کناری و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد. باتری این دستگاه ظرفیت نسبتا زیادی داشته (۵,۶۰۰ میلی آمپر) و از شارژ سریع ۶۸ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. باتری دوگانه این گوشی هوشمند گیمینگ می‌تواند تنها در مدت ۳۶ دقیقه فول شارژ شود.

پوستر منتشر شده از سوی لنوو

متاسفانه درباره تبلت گیمینگ آینده لنوو اطلاعات زیادی نداریم. تنها می‌دانیم که این دستگاه از صفحه نمایش ۸.۸ اینچی، دوربین تکی در قاب پشتی و باتری ۶,۵۵۰ میلی آمپری استفاده خواهد کرد. این تبلت نسبت به لنوو Legion Y90 در بخش سرعت شارژ ضعیف تر ظاهر شده؛ و علیرغم باتری حجیم تر، تنها از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این تبلت درست مانند یک گوشی هوشمند، برای تجربه بازی در حالت افقی طراحی شده و گفته می‌شود که از نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه در بعضی بازی ها پشتی خواهد کرد.

گواهی TENAA لنوو Legion Y90 مشخصات بیشتری از این گوشی را فاش می‌کند

همان‌طور که GSMArena نیز اشاره می‌کند، تقریبا دو هفته تا زمان رونمایی (۲۸ فوریه و یا به عبارتی معادل نهم اسفند ماه) مانده است. انتظار داریم که در این دو هفته اطلاعات و مشخصات بیشتری درباره Legion Y90 و تبلت گیمینگ آینده لنوو منتشر شود. معمولا شرکت های سازنده گوشی های هوشمند، چند روز پیش از رونمایی برای جذب مخاطبان اقدام به انتشار برخی از اطلاعات محصولات آینده خود می‌کنند.

نظر شما درباره محصولات گیمینگ آینده لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی