حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از ویژگی های تبلت لنوو Legion Y700 پیش از رونمایی مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، لنوو

قرار است لنوو فردا از تبلتی رونمایی کند که توان رقابت با iPad mini را خواهد داشت. امروز، این شرکت با انتشار پوستر هایی برخی از ویژگی های تبلت لنوو Legion Y700 را فاش کرد. ادعا شده است که این محصول، اولین تبلت مجهز به موتور ویبره خطی دو محوره X در جهان خواهد بود.

تبلت لنوو Legion Y700 از اسنپدراگون ۸۷۰ برخوردار خواهد بود

لنوو می‌گوید که یکی از ویژگی های برجسته تبلت Legion Y700، استفاده از یک موتور بزرگ خطی محور X است. این موتور تولید ویبره به کمک AAC توسعه یافته است. این فناوری قابلیت تولید ارتعاشات سه بعدی و همچنین توانایی به کارگیری بیش از ۳۰۰ افکت ارتعاشی را خواهد داشت. همچنین می‌دانیم که این تبلت، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ تأمین خواهد کرد، و در دو نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایت و ۱۲+۲۵۶ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد.

پوستر منتشر شده از سوی لنوو

برای دفع گرما و ارائه بهترین تجربه گیمینگ، این تبلت به یک خنک کننده بزرگ ۸,۵۰۰ میلی متری نیز مجهز شده است. لنوو Legion Y700 دارای صفحه نمایش ۸.۸ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. این نمایشگر از DC dimming نیز پشتیبانی کرده و توانایی تولید روشنایی ۵۰۰ نیتی را خواهد داشت. حجم باتری این دستگاه ۶,۵۵۰ میلی آمپر بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

در کنار این تبلت، گوشی هوشمند گیمینگ لنوو Legion Y90 و تبلت های Y7000P و Y9000P رونمایی خواهند شد. ابتدا به لنوو Legion Y7000P می‌پردازیم. این لپ تاپ جدید دارای طراحی فلزی با اندازه صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی است. این نمایشگر همچنین دارای رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰، نرخ تازه سازی ۱۶۵ هرتزی، روشنایی ۳۰۰ نیت، پشتیبانی از فضای رنگی sRGB و دالبی ویژن است.

مشخصات تبلت های گیمینگ آینده لنوو

 

این لپ‌تاپ گیمینگ از پردازنده‌های i5-12500H و i7-12700H استفاده می‌کند. کارت گرافیک استفاده شده در آن نیز RTX 3050 یا RTX 3050 Ti هستند. علاوه بر این، Legion Y7000P دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR5-4800 و ۵۱۳ گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع PCIe 4.0 SSD است. همچنین، این لپ‌تاپ از فن‌های دوگانه به علاوه ۳ لوله حرارتی برای دفع گرما استفاده می‌کند.

لنوو Y9000P چه مشخصاتی خواهد داشت؟

گفته می‌شود لپ تاپ Lenovo Y9000P از صفحه نمایش ۱۶ اینچی و متریال فلزی استفاده می‌کند. نمایشگر این محصول دارای رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ پیکسل، رفرش ریت ۱۶۵ هرتزی، روشنایی ۵۰۰ نیتی، پشتیبانی از فضای رنگی sRGB و دالبی ویژن خواهد بود.

بر اساس گزارش اخیر GizChina، لپ‌تاپ گیمینگ Y9000P دارای پردازنده‌های i5-12500H یا i7-12700H و کارت‌های گرافیک RTX 3060 و RTX 3070 Ti است. صرف نظر از نسخه پردازنده و کارت گرافیک، ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع DDR5-4800 و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی PCIe 4.0 SSD برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. این لپ تاپ از فن ها جدید دوگانه برای سیستم خنک کننده خود استفاده خواهد کرد.

لنوو Legion Y90 اولین گوشی دنیا با حافظه SSD خواهد بود

این لپ تاپ گیمینگ از سه پورت USB-A، یک پورت USB-C، ورودی شبکه اینترنت (LAN)، خروجی HDMI 2.1 و جک ۳.۵ میلی متری صدا پشتیبانی خواهد کرد.

نظر شما درباره محصولات گیمینگ جدید لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی