حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو Legion Y90 با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی در یازدهم دی ماه معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لنوو

هفته اول ژانویه ۲۰۲۲ شلوغ تر از حد انتظار است. می‌دانیم که ریلمی، ویوو و شیائومی به ترتیب در روزهای چهارم، پنجم و ششم ژانویه رویدادی را برگزار خواهند کرد تا از گوشی های هوشمند جدید خود رونمایی کنند. اکنون نیز لنوو اعلام کرده است که می‌خواهد سال میلادی جدید را با معرفی تلفن هوشمند گیمینگ Legion Y90 آغاز کند.

لنوو Legion Y90 به سیستم خنک کننده قدرتمندی مجهز خواهد بود

در حقیقت جدیدترین محصول گیمینگ لنوو در اولین روز سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی خواهد شد. نام اسمارت فون گیمینگ جدید لنوو، لیجن Y90 نام دارد. این شرکت هنوز مشخصات کامل این گوشی هوشمند را فاش نکرده است. البته با انتشار پوستری به ویژگی‌ های برجسته محصول گیمینگ آینده خود اشاره می‌کند.

پوستر منتشر شده توسط لنوو

گوشی هوشمند گیمینگ Lenovo Legion Y90 دارای صفحه نمایش ۶.۹۲ اینچی E4 AMOLED با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۷۲۰ هرتزی است. همان طور که GSMArena نیز اشاره می‌کند، این پنل از محتوای HDR پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می‌توان به سیستم خنک کننده دوگانه آن اشاره کرد. احتمالا می‌دانید که گرمای بیش از حد باعث افت توان عملکرد دستگاه خواهد شد. بنابراین، لنوو تمرکز ویژه ای بر روی سیستم خنک کننده اسمارت فون گیمنگ آینده خود کرده است.

اسکرین شات فاش شده توسط کارمند لنوو

لنوو اشاره ای به جزئیات سیستم خنک کننده مورد استفاده Legion Y90 نمی‌کند. اما یکی از کارمندان این شرکت اسکرین شاتی را در ویبو به اشتراک گذاشته و مدعی شده است که Legion Y90 می‌تواند برخی بازی ها را با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا کند و مهم تر آنکه، پس از ۲۰ یا حتی ۳۰ دقیقه بازی مداوم، دمای مطلوبی (۳۸.۹ درجه) خواهد داشت.

تبلت Legion Y700 لنوو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و دالبی اتموس رونمایی شد

با توجه به آنکه حدود یک هفته بیشتر به زمان رونمایی Legion Y90 نمانده است، انتظار داریم که در روز های آینده اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند منتشر شود. نظر شما چیست؟ آیا محصول گیمینگ جدید لنوو به تراشه Snapdragon 8 Gen 1 مجهز خواهد شد یا این شرکت به سراغ تراشه دیگری خواهد رفت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی