حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Legion Phone Duel 2 لنوو به همراه فن خنک کننده دوگانه رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 22 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، لنوو

بالاخره پس از شایعات فراوان، لنوو رسما از نسل دوم گوشی گیمینگ خود، Legion Phone Duel 2 رونمایی کرد. ظاهر این گوشی به واقع عجیب بوده و حتی با جسارت بیشتری نسبت به مدل اول خود طراحی شده است.

گوشی Legion Phone Duel 2

Legion Phone Duel 2 حول یک سیستم خنک کننده جدید متمرکز شده که یک محفظه بخار را با فن های خنک کننده دوگانه جفت می کند. به عبارت دیگر، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بکار رفته در داخل این گوشی با توجه به مخصوص گیم بودن آن، نیاز به سرد شدن دارد تا عملکرد خود را در اوج حفظ کند. همانطور که احتمالاً از تصاویر آن نیز متوجه شده اید، این خنک کننده ظاهر منحصر به فردی به گوشی مذکور داده است. پردازنده اسنپدراگون Legion Phone Duel 2، در وسط این گوشی قرار دارد تا در هنگام تجربه بازی های سنگین، تقارن بی نظیری را در خنک سازی گوشی حس کرده و از داغ نشدن آن اطمینان حاصل کنید.

همچنین وقتی فاکتور گیمینگ این گوشی را نادیده گرفته و به مشخصات دیگر آن توجه کنید، انبوهی از بروزرسانی های مفید را خواهید یافت. Legion Phone Duel 2 دارای یک صفحه نمایش اولد با 6.92 اینچی و رزولوشن 1080p بوده که رفرش ریت 144 هرتز، سرعت پاسخگویی ۷۲۰ هرتز و پشتیبانی از +HDR10 را به همراه دارد. همچنین این گوشی دارای حداکثر 18 گیگابایت حافظه رم، باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی و دوربین جانبی پاپ آپ طور 44 مگاپیکسلی برای عکسبرداری سلفی نیز می باشد که طراحی آن نیز در نوع خود بسیار عجیب است.

گوشی گیمینگ Legion Phone Duel 2

گوشی گیمینگ Legion Phone Duel 2

کنترل های گوشی Legion Phone Duel 2

کنترل نقش مهمی در Legion Phone Duel 2 دارد. لنوو هشت کلید مجازی از جمله چهار دکمه اولتراسونیک در شانه گوشی، دو نقطه خازنی در عقب و دو نقطه مبتنی بر نیرو را در داخل صفحه نمایش ارائه می دهد که در نتیجه برای تجربه سریعتر بازی ها، میانبر های زیادی خواهید داشت. یک سیستم جدید بازخورد لمسی دوگانه نیز پاسخ های دقیق تری به واکنش های شما ارائه می دهد.

Duel 2 همچنین از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، به همراه یک دوربین اولترا واید 16 مگاپیکسلی استفاده می کند که محل قرار گیری آن ها نیز تا حدودی در قسمت مرکزی قاب پشتی گوشی می باشد. پورت های دوگانه USB-C و شارژ سریع 90 وات نیز که در اولین نسل از گوشی گیمینگ لنوو مشاهده کردیم، اینجا نیز به چشم می خورد.

گوشی گیمینگ لنوو لژیون دوئل با Snapdragon 865 Plus و شارژر ۹۰ وات رسما معرفی شد

قیمت و دسترسی گوشی

به نقل از androidauthority، شانس بیشتری برای خرید این مدل از گوشی لنوو نسبت به نسل قبلی آن وجود دارد. عرضه گوشی Legion Phone Duel 2 در ماه آوریل با رنگ های مشکی و سفید در چین آغاز می شود، اما در ماه مه نیز با قیمت 799 یورو (حدود 948 دلار) با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به اروپا می آید. برای نسخه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه نیز قیمت ۹۹۹ یورو در نظر گرفته شده است. همچنین لنوو در نظر دارد تا این گوشی را در ایالات متحده نیز به فروش برساند. البته هنوز تصمیم قطعی در این زمینه گرفته نشده، با اینحال در صورت صحت این قضیه، یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسل قبل خود می باشد.

مانند سال گذشته، لنوو یک رقیب اصلی نیز دارد: گوشی ROG Phone 5 ایسوس که عملکرد مشابهی را ارائه می دهد و پیش تر نیز معرفی و عرضه شده است. اگر فقط یک گوشی قدرتمند گیمینگ می خواهید، هم اکنون می توانید نسخه ایسوس را تهیه کنید. با این حال، گوشی Legion Phone Duel 2 در نسخه 12 گیگابایت رم، هزینه به مراتب کمتری روی دست شما می گذارد که امکانات شارژ سریعتر، کنترل های مجازی بیشتر و تکنولوژي ایده آل تری برای خنک شدن دستگاه دارد. در صورتی که به برند لنوو اشتیاق داشته و می توانید تا زمان عرضه آن انتظار بکشید،‌ این گزینه کاملا مناسب شما خواهد بود.

گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro با سیستم خنک کننده فن ۲ گانه ارایه خواهد شد

نظر شما راجع به گوشی گیمینگ Legion Phone Duel 2 و مشخصات آن چیست؟ طراحی جنجالی آن را چگونه ارزیابی می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

نظری ندارم😕😕
اخه این چه طراحیه مرد مومن

mr.veyani

وای بهترین گوشی تنها گیمینگ
راگ فون زیبا و گیمینگ

Auroro

سم خالص

نیما عرفانی

زمان معرفی ایسوس سری راگ فون ۵ کامنت گذاشتم و در جمع بندی گفتم رد مجیک ۶ پرو بیشتر مورد پسندم واقع شد به خصوص که نسبت به قیمت بالاترین کانفیگشون میشه, هم از پنل پشتی شفاف و سیستم نورپردازی داخلی جذاب بهره مند شد و هم اینکه با اختلاف قیمتشون میشه مقدار پول خوبی رو سیو و پس انداز کرد…
ولی زمان معرفی بلک شارک سری ۴ کامنتی نفرستادم تا این گوشی معرفی بشه …
نظر شخصی: علیرغم اینکه نماینده های بلک شارک و ایسوس هم جذابیت های خودشون رو دارن اما چه تو بحث طراحی چه مشخصات و پرفورمنس ؛ رد مجیک ۶ پرو و لجیون فون ۲ پرو خیلی نظرمو جلب کردن…
الحق و الإنصاف برخلاف توصیف بعضی دوستان مبنی بر سمی بودن دیزاین این گوشی ، به نظرم واقعاً لایق توصیف “طراحی متفاوت و خاص و تدبیر مهندسی شده متناسب با فراهم کردن تجربه ی گیمینگ کم نظیر” هست.
سنسور دوربین اصلی OV64A با ابعاد ۱/۱.۳۴ اینچ(تو رویداد معرفی به ۱/۱.۳۲ اینچ اشاره شد!) این گوشی اگه اشتباه نکنم بزرگترین سنسوری هست که تو یه گوشی گیمینگ به کار گرفته شده که خب مایه ی مباهاته…
در مورد توان شارژ و ظرفیت باتریش هم به نظرم رد پای توازن و درایت رو میشه دید. ظرفیت باتری بین ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ میلی آمپر رو انتخاب کردن که باز نسبت به رقبای ۴۵۰۰mAh با شارژر ۱۲۰ واتشون(بهترین فرآیند شارژ ۱۲۰ وات باتری ۴۵۰۰ رو رد مجیک ۶ پرو و سری ۴ بلک شارک دارن) ، ۱۰۰۰ میلی آمپر بیشتره و توان شارژرش هم ۹۰ وات دو پورته با مکانیزم و ترفند انحصاری و اختصاصی لنوو ، جایی بین ۶۵ وات و ۱۲۰ واته که طبق گفته ی خود لنوو مبنی بر شارژ شدن ۸۲ درصدی طی ۱۷ دقیقه, یعنی تقریباً میشه انتظار سرعت شارژ ۰ تا صدی شیائومی می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا با باتری ۵۰۰۰ و شارژر ۶۷ وات رو ازش داشت.(در حد پیش بینی خودم و باید دید تو واقعیت چی میشه…)
خدایی تو تعداد پیکربندی حافظه و قیمت گذاری هم کم نذاشته… حتی قیمت بالاترین کانفیگ ۱۸-۵۱۲ ش از بالاترین کانفیگ ۱۸-۵۱۲ رد مجیک ۶ پرو هم کمتره… احتمالاً بهترین سیستم کولینگ رو داشته باشه و صفحه نمایش و اسپیکراش هم گویا حرفای زیادی برای گفتن داره…

Mahdi

من فقط با دوربین سلفیش مشکل دارم که پاپ اپه وگرنه طراحیش یه طراحی جالب و جدیده

نیما عرفانی

صحیح ولی خب همین پاپ اپ باعث شده که حاشیه ی بالاش زیاد نباشه(کمتر از حاشیه ی پایین) و اینکه بهترین سلفی رو بین گیمینگا داره.

نیما عرفانی

خب جا داره کامنت رو یه اصلاحی کنم …
برحسب تصاویر تبلیغاتی گفتم حاشیه ی بالا کمتر از پایین به نظر میرسه که رفتم دیدم تو تصاویر و ویدئوهای واقعی حاشیه های بالا و پایین حتی با وجود اسپیکر استریو روی لبه ها به سمت داخل ، متقارنه و میزان حاشیه ها برای یه گوشی گیمینگ متعادل و مطلوبه…
comment image
comment image

Mahdi

خب مگه ما از گوشی گیمینگ واسه کارهای عادی استفاده نمیکنیم؟ سلفی بخوای بگیری چطوری میشه حتما سلفی باید پهن بیفته

نیما عرفانی

مطمئناً سلفی میگیری هرچند کم ولی پیش میاد که بخوای سلفی عادی هم بگیری اما گوشی گیمینگ اسمش روشه … بیشتر برای مصارف گیمینگ و استفاده از دوربین سلفی حین اجرای بازی که لنوو بهینه ترین حالت ممکن رو گذاشته وگرنه دست برای انتخاب تو این مورد بازه ، سلفی بلک شارک با پانچ هول یا سلفی رد مجیک و راگفون داخل حاشیه ی بالا.

Taha

هم نظریم🤩😍

نیما عرفانی

اون که بله … اصلاً تجربه ثابت کرده اتفاق نظر ما دوتا به خصوص در مورد فایند اوپو و گوشی گیمینگ بی سابقه بوده🙂😉

نیما عرفانی

😂😂

m.b

رقیب خیلی قدری برای سری بلک‌شارک 4 هست… متأسفانه نسخه پایه این گوشی با بلک‌شارک 4 پرو هم مشخصات نیست که بشه مقایسه دقیق کرد (لنوو از 8-128 و 565 دلار شروع میشه و بلک‌شارک از 8-256 و 615 دلار)…
رقابتشون کاملاً نزدیک به همه و به نظر من بحث سلیقه و راحتی و آرامش خیال در انتخابه که دیگه اینجا نقش بازی میکنه…
پکیج دوربینش برام نسبت به بلک‌شارک با اختلاف دلپذیرتر بود…
از طراحی(که سلیقه‌ای هست) حقیقتاً خوشم نیومد… خنک کننده های قوی‌ای باید داشته باشه… ضمن اینکه با دکمه های فیزیکی اهل گیم بیشتر حال میکنن تا دکمه های لمسی…
صفحه بدون زائدش تعریف داره با ذکر اینکه حاشیه هاش از بلک‌شارک بیشتره و یر به یر میشه ماجرا باز…
باتری و شارژر به نظرم سلیقه هست… یا 5500 و 30 دقیقه شارژ و یا 4500 و ‌15 دقیقه شارژ… من خودم 5500 رو ترجیح میدم هرچند دستگاه رو سنگینتر کرده…
در کل کاملاً هم سطح با بلک‌شارک میدونمش… هر کدوم مزایا و معایب دارن…

Mr.A

طراحیش جدید و عجیبه خوبیش اینه که موقع بازی دوربین دیه زیر دستت نی
خنک کننده دو گانش هم چیز باحالیه
ایناش به کنار ولی من ازون دوربین سلفی پاپ اپ که جاش عجیبه متعجبم
باتری و شارژرش و صفحه نمایش‌و دکمه های فیزیکی و.‌..هم خیلی خوبه

تنها چیزی که میتونم به طراحیش بگم:😬🥴💔
ولی بقیه مشخصات برای گوشی گیمینگ عالیه.

M.tvi

خیلی از گیمر ها موقع بازی از خودشون لایو هم میگیرن که به همین منظور دوربین سلفی در کنار گوشی قرار گرفته و من واقعا دوسش داشتم(یاد اون حرکت جذاب ال‌جی افتادم که کلید پاور و صدا رو به پشت گوشی برد)
از نظر طراحی هم باز من به شخصه خوشم اومد و این کاملا سلیقه‌ای هست که خیلی از دوستان خوششون نیومده( البته بنده واقعا از طراحی تمام گوشی‌های گیمینگ که اخیر معرفی شدن لذت بردم)

AŁɪ

قابل احترامه ولی در مجموع هیچ کدومشون به خوبی راگ نیست .

Mahdi

راگ خوبه اما مقاومتش افتضاحع

نیما عرفانی

تست جری؟
تست اینم دیدم …
کلاً تست های اینجوری بحثش جداست… حالا اگه تست مقاومت این گوشی هم ترنجی پوشش داد ، تو پستش راجع بهش صحبت میکنم‌…

M.tvi

مقاومت و صدای شکستنش عین خیار بود 😂😂

Milad7

فکر میکردم گوشی خوبی باشه ولی مقاومتش واقعا ضعیف بود 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی