حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تا رونمایی جهانی سری ردمی نوت 11 چیزی باقی نمانده است: 6 بهمن ماه 1400

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، ردمی

بر کسی پوشیده نیست که شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه سری ردمی نوت 11 در بازار جهانی است که چند ماه است با موفقیت در چین به فروش رسیده است. امروز بالاخره این شرکت اعلام کرد که آماده است تا تاریخ معرفی سری ردمی نوت 11 را ترتیب دهد. البته به همراه این خبر شایعه معرفی نسخه جهانی MIUI 13 نیز مطرح شد. به هر صورت 6 بهمن ماه 1400 به عنوان تاریخ برگزاری این رویداد انتخاب شده است که این تاریخ دقیقاً 3 ماه پس از رویداد معرفی نسخه چینی این سری جای می‌گیرد. شیائومی همانطور که قبلاً پیش بینی شده بود بیش از این نمی‌توانست منتظر بماند و می‌دانم که کاربران بسیاری نیز، به دلیل جذابیت های این سری، همین حس و حال شیائومی را داشته‌اند!

 

 

متأسفانه، این شرکت تنها به ذکر این نکته اکتفا کرد که سری ردمی نوت 11، در این تاریخ، در راه است، اما بدون اینکه مشخص کند چه مدل هایی را در نظر دارد به ما نشان دهد. ما فقط می توانیم با اطمینان بگوییم که ردمی نوت 11 اس قطعاً باید نشان داده شود، زیرا پست هایی که این شرکت قبلاً منتشر کرده، حاکی از این موضوع بود.

شیائومی به زودی از ردمی Note 11s رونمایی خواهد کرد

طبق شایعات، ردمی نوت 11 اس باید به پردازنده هشت هسته ای مدیاتک هلیو G96، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، حداکثر 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی تا ظرفیت 128 گیگابایت مجهز باشد که چهار سنسور در ماژول پشتی بدنه این گوشی را همراهی خواهند کرد. در دوربین اصلی این گوشی سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ ایزوسل HM2 را ارائه می‌دهد که یک سنسور IMX 355 با رزولوشن 8 مگاپیکسلی برای عکاسی زاویه فوق عریض و دو سنسور کوچک 2 مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند. از ویژگی های جدید این دستگاه پوسته MIUI 13 از پیش نصب شده و قطعاً یکی از بزرگترین نقاط قوت آن شارژ سریع 120 واتی خواهد بود.

به نقل از منبع، همچنین ردمی نوت 11 نیز ممکن است در تاریخ 6 بهمن ماه رونمایی شود که دارای چیپست اسنپدراگون 680، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی، صفحه نمایش 6.5 اینچی با نرخ به روز رسانی 90 هرتز و ماژول دوربین پشتی سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و در نهایت دوربین 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

نسخه جهانی سری ردمی نوت 11 در تاریخ 6 بهمن رونمایی خواهد شد

فروش سری ردمی نوت به 240 میلیون عدد رسیده است

در مراسم معرفی سری نوت 11، مدیر کل ردمی، لو ویبینگ،  فاش کرد که  فروش جهانی سری نوت ردمی اکنون از 240 میلیون دستگاه فراتر رفته است. در ماه می سال جاری، شیائومی اعلام کرد که فروش جهانی سری ردمی نوت از 200 میلیون فراتر رفته است. مرکز داده شیائومی رسما تایید کرد که فروش سری ردمی نوت اکنون از 240 میلیون دستگاه در سراسر جهان فراتر رفته است. از زمان عرضه نسل اول ردمی نوت در سال 2014، سری ردمی نوت عملکرد خوبی داشته است و در 8 سال گذشته، سری ردمی نوت 240 میلیون دستگاه فروخته است. سری ردمی نوت اکنون محبوب ترین خط تولید در تاریخ ردمی است.

علاوه بر این، این شرکت به تمرکز زدایی از فناوری به کار گرفته شده توسط پرچمداران در مدل های سری نوت ادامه می دهد. در توضیح بهتر باید بگویم آنها به این ترتیب در محصولات جدید خود از ویژگی های شاخص پرچمداران خود، مثل شارژر 120 واتی یا دوربین های قدرتمند استفاده می کنند. به عنوان مثال، ردمی نوت 11 پرو پلاس از شارژ فوق سریع 120 واتی پشتیبانی می کند که تنها در 15 دقیقه شارژ کامل را ارائه می دهد! این موضوع برای یک میانرده با قیمتی رقابتی بسیار جذاب است. ردمی از راه حل های آی سی سفارشی و الگوریتم های خود توسعه یافته برای اطمینان از ایمنی و اطمینان از کارایی مسیر شارژ استفاده می کند. راندمان شارژ این پمپ شارژ سفارشی 98.5٪ است! این به طور قابل توجهی از دست دادن گرما را کاهش می دهد و راندمان شارژ را بهبود می بخشد. این گوشی هوشمند دارای سریع‌ ترین شارژر ردمی است.

مدیر عامل ردمی، لو ویبینگ، گفت که از امسال سری نوت استراتژی تکراری دو نسل در سال را آغاز کرده است. یک نسل بر عملکرد و دیگری بر تعادل در همه جنبه ها تمرکز دارد. این شرکت این الگوی انتشار را عمدتاً برای پاسخگویی به نیاز های انواع کاربران اتخاذ می کند. این سری در چین به آرمان “نسبت قیمت به عملکرد” پایبند است و با تمام امکانات در محدوده قیمت 313 دلار باقی مانده بود.

 

باید دید آیا در رونمایی جهانی نیز ردمی همانقدر جذاب عمل خواهد کرد یا خیر. نظر شما چیست؟ قیمت رونمایی جهانی را در چه محدوده‌ای می‌بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری