حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر پوکو M4 Pro را به همراه مشخصات لو رفته از آن تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | پوکو، رندر، شایعات

پوکو یکی از کمپانی‌هایی است که قصد دارد به زودی از نسل جدید گوشی‌های محبوب خود رونمایی کند. صحبت ما در مورد نسل جدید Poco M3 Pro 5G است. بر اساس شایعات موثّق، رندر پوکو M4 Pro منتشر شده است. این رندر، به ما نشان می‌دهد که پوکو M4 Pro دقیقاً قرار است چه طراحی داشته باشد.

رندر پوکو M4 Pro به همراه مشخصات تکمیلی این گوشی فاش شد

ما مدتی پیش در مورد تاریخ رونمایی پوکو M4 Pro 5G به صورت رسمی صحبت کردیم.

 

تاریخ رونمایی Poco M4 Pro 5G مشخص شد: ١٨ آبان ١۴٠٠

 

به گزارش EqualLeaks، گوشی جدید پوکو یعنی Poco M4 Pro به زودی رونمایی می‌شود. ما می‌دانیم که تاریخ رونمایی رسمی از این گوشی، ١٨ آبان ١۴٠٠ است. حال مشخص شده است که این گوشی، دقیقاً قرار است با چه طراحی روانه بازار شده است. رندر پوکو M4 Pro اخیراً از سوی یک مرجع منتشر شده است. بنابراین، ما هم اکنون اولین نگاه اجمالی خود را به گوشی Poco M4 Pro 5G داریم.

بر اساس رندرهای منتشر شده از این گوشی، ما شاهد وجود رنگ بندی مشابه نسل قبل یعنی Poco M3 Pro 5G هستیم. همانند قبل، ماژول دوربین درون یک کادر سیاه رنگ با لوگوی POCO قرار گرفته است. ماژول دوربین اصلی دوگانه این گوشی، مستطیلی شکل است. در ادامه، حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه بر روی فریم آن واقع شده است. در نهایت، قاب جلویی این گوشی حفره نمایشگر را با میزبانی دوربین سلفی در خود جای داده است. در کل، طراحی این گوشی بسیار مشابه با Redmi Note 11 است.

در واقع باید بگوییم که گوشی Poco M4 Pro 5G، همان نسخه ری-برند شده از ردمی نوت ١١ است. بنابراین، ما شاهد شباهت‌های بسیاری در بین این دو دستگاه تازه وارد هستیم. به طور دقیق‌تر، این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD، رفرش ریت ٩٠ هرتز و نرخ حساسیت لمسی ٢۴٠ هرتزی است. تراشه به کار رفته در این دستگاه، همان تراشه ۶ نانومتری Dimensity 810 است.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 810 با فناوری ۶ نانومتری و ۲ سیم کارت 5G همزمان معرفی شد

 

۴ یا ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 به همراه درگاه کارت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی دوگانه این گوشی، متشکل از سنسورهای ٨+۵٠ مگاپیکسلی است. سنسور اصلی این گوشی، ISOCELL JN1 سامسونگ است. دوربین سلفی آن نیز وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد.

ظرفیت باتری این گوشی برابر با ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعت می‌باشد. همچنین شارژر این دستگاه توان ٣٣ واتی داشته و خوشبختانه درون جعبه قرار دارد. جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Type-C نیز به طور همزمان در این گوشی حضور دارند. سیستم عامل این گوشی، اندروید ١١ به همراه MIUI 12.5 For Poco است.

نظر شما در مورد رندر پوکو M4 Pro چیست؟ طراحی و مشخصات این گوشی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Babak

جالبه که دایمنسیتی 810 از 800و 800اولترا ضعیفتره با اینکه هم جدیدتره و هم از لحاظ عددی بالاتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️