حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی نوت ۱۱ احتمالا اولین گوشی مجهز به سنسور تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

مسابقه مگاپیکسل کند شده، اما تمام نشده است. چند ماه پیش، سامسونگ از سنسور تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل HP1 رونمایی کرد. اکنون انتظار می‌رود اولین سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی توسط شیائومی به کار گرفته شود. نکته جالب آن است که گفته می‌شود شیائومی نوت ۱۱ میزبان این سنسور خواهد بود و نه یک مدل پرچمدار. آیا این غول چینی برای دستگاه آینده دوربین محور خود به سراغ سنسور سامسونگ می‌رود، یا رقبا را ترجیح خواهد داد؟

یکی از مدل های سری شیائومی نوت ۱۱ از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی بهره مند است

هفته گذشته OmniVision سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی OVB0B خود را معرفی کرد. پس از معرفی این حسگر تصویر، برخی گزارش ها ادعا کردند که شیائومی برای اولین بار این سنسور را به کار خواهد گرفت. اگر به خاطر داشته باشید، می نوت ۱۰ شیائومی، اولین دستگاهی بود که از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خود استفاده کرد. چرا شیائومی بار دیگر اولین نباشد؟ دلیلی وجود ندارد!

Xiaomi CC9 Pro/Mi Note 10

در حال حاضر فرضیه ای توسط GizChina مطرح شده که در آن ادعا می‌شود یکی از مدل های سری شیائومی نوت ۱۱ از سنسور تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این پیش بینی تأیید می‌کند که این غول فناوری چینی، برای اولین بار حسگر تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی را با گوشی میان رده خود آزمایش می‌کند. و برخلاف برخی انتظارات، اولین سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی در دستگاهی پرچمدار به کار گرفته نمی‌شود.

سنسور OmniVision OVB0B دارای اندازه ۱/۱.۲۸ اینچ و پیکسل های ۰.۶۱ میکرونی است. به لطف فناوری pixel binning شما این امکان را دارید که در تاریکی با وضوح ۱۲ مگاپیکسل تصاویر واضح و دقیقی بگیرید. سنسور جدید OmniVision می‌تواند ۱۶ پیکسل را تجمیع کرده و خروجی ۱۲.۵ مگاپیکسلی را در اختیار شما قرار دهد. به کمک این ویژگی، می‌توانید در شرایط کم نور عکس های با کیفیتی ثبت کنید. همچنین این سنسور به کمک فناوری QPD عملکرد سریعی در فوکوس کردن (فوکوس مبتنی بر تشخیص فاز) خواهد داشت.

گلکسی S23 سامسونگ اولترا با سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ عرضه می‌شود

نظر شما چیست؟ آیا سری شیائومی نوت ۱۱ از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده خواهد کرد یا آمنی ویژن؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی