حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ١١ پرو و ردمی نوت ١١ پرو پلاس معرفی شدند: خط و نشان کشیدن ردمی

نوشته

2 سال قبل | 15 دیدگاه | اخبار، برترین‌های ترنجی، ردمی

ردمی و گوشی‌هایش در بین کاربران بسیار محبوب هستند. محبوب‌ترین سری گوشی‌‌های ردمی، سری ردمی نوت هستند که به نوعی، درخشان‌ترین سابقه را در میان محصولات این کمپانی چینی دارند. سری محبوب ردمی نوت ١٠، بسیار جذاب بود. حال، ردمی از نسل جدید گوشی‌هایش رونمایی کرده است. ردمی نوت ١١ پرو پلاس و ردمی نوت ١١، جدیدترین و جذاب‌ترین گوشی‌های کنونی ردمی هستند.

مشخصات فنی و قیمت Redmi Note 11 Pro 5G

ردمی چند ماه قبل گوشی ردمی نوت ١٠ پرو ۵ جی را در کشور مادری خود، یعنی چین رونمایی کرد.

 

ردمی Note 10 Pro 5G و ردمی Note 10 5G نسخه چین معرفی شدند

 

پس از گذشت چندین ماه، سری ردمی نوت ١٠ با قدرت به فروش خود ادامه داد و هر روز کاربران بیشتری گوشی‌های این خانواده را تهیه کردند. به همین صورت است که ردمی برای ادامه فروش موفقیت آمیز خود، نسل جدید گوشی‌های سری ردمی نوت را معرفی کرده است. صحبت ما، در مورد سری تازه وارد Redmi Note 11 است. ما طی چند روز پیش، پست‌های زیادی را از این سری با شما به اشتراک گذاشتیم. اما بالأخره زمان معرفی رسمی این محصولات رسیده است.

به گزارش EqualLeaks، ردمی یک رویداد رسمی و بزرگ را در چین برگزار کرده است. در این رویداد، از سری ردمی نوت ١١ پرده برداشته شده است. سه گوشی از این سری معرفی شدند. بنابراین، ما ابتدا از دو عضو برتر این سری شروع می‌کنیم. ردمی نوت ١١ پرو، گوشی میانی این خانواده است. مشخصات این گوشی، همانند یک قاتل پرچمدار است.

نمایشگر این دستگاه مانند نسل قبل قطر ۶.۶٧ اینچی، رفرش ریت ١٢٠ هرتزی، وضوح +Full HD و پنلی از نوع AMOLED ساخت سامسونگ دارد. نرخ حساسیت لمسی این نمایشگر، برابر با ٣۶٠ هرتز است. بر خلاف نسل ردمی نوت ١٠ پرو ۵ جی، خبری از شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس در این گوشی نیست. بنابراین، در پشت و جلوی این دستگاه از گوریلا گلس ۵ استفاده شده است. طراحی کلی گوشی‌های این سری، نسبت به نسل قبل تغییر یافته‌تر شده است. بدنه این گوشی، تخت است. به نظر می‌رسد که ردمی قصد دارد تا این طراحی را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد.

تراشه‌ای که در این گوشی به کار گرفته شده است، Dimensity 920 نام دارد. دیمنسیتی ٩٢٠، با لیتوگرافی ۶ نانومتری TSMC و هسته Cortex-A78 همراه شده است. ردمی از سیستم خنک کننده مایع در این گوشی استفاده کرده است تا در حین کارکرد سنگین، گوشی به میزان کم‌تری داغ شود. چینی‌ها برای ردمی نوت ١١ پرو ۶ یا ٨ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ با ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته است. شایان ذکر است که این گوشی از حافظه رم مجازی نیز بهره می‌برد. نوع حافظه رم و حافظه داخلی این گوشی، به ترتیب LPDDR4X 2133MHZ و UFS 2.2 می‌باشد.

 

تراشه مدیاتک Dimensity 920 با معماری ۶ نانومتری رسمی معرفی شد

 

به سراغ بخش سیستم دوربین می‌رویم. در واقع باید بگوییم که این گوشی در چین از دوربین اصلی ارتقاء یافته‌ای برخوردار است. اما تفاوت خاصی به جز حذف یک سنسور نسبت به ردمی نوت ١٠ پرو نسخه جهانی به چشم نمی‌خورد. دوربین اصلی این گوشی، سه گانه است و از سنسورهای ٢+٨+١٠٨ مگاپیکسلی تشکیل شده است. حسگر تصویر این دوربین، همان ISOCELL HM2 نسل قبلی است. ردمی از دوربین سلفی ٢٠ مگاپیکسلی در این گوشی استفاده کرده است.

ردمی نوت ١١ پرو و ردمی نوت ١١ پرو پلاس

نکته جذابی که در مورد این گوشی وجود دارد، به بخش شارژر آن مربوط می‌شود. زیرا ردمی نوت ١١ پرو از شارژر پر توان ۶٧ واتی استفاده می‌کند. این شارژر، باتری ۵,١۶٠ میلی آمپر ساعتی Note 11 Pro را طی ۴٣ دقیقه کاملاً شارژ می‌کند. وزن این گوشی ٢٠٧ گرم و ضخامت آن نیز ٨.٣۴ میلی متر است. ردمی نوت ١١ پرو، در ۴ رنگ مختلف روانه بازار خواهد شد.

ردمی به مانند Note 10 Pro 5G، در Note 11 Pro 5G نیز از اسپیکر استریوی کالیبره شده توسط JBL استفاده کرده است. حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، همچنان بر روی فریم قرار گرفته است جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Type-C، همچنان موجود هستند. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به استاندارد IP53، تراشه NFC، رابط کاربری MIUI 12.5 بر پایه اندروید ١١ و Wi-Fi 6 اشاره کرد. پس از تمام این‌ها، نوبت به اعلام قیمت این گوشی جدید می‌رسد:

۶/١٢٨ گیگابایتی: ١,۵٩٩ یوان چین (معادل ٢۴٨ دلار آمریکا)

– ٨/١٢٨ گیگابایتی: ١,٨٩٩ یوان چین (معادل ٢٩۴ دلار آمریکا)

– ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,٠٩٩ یوان چین (معادل ٣٢۵ دلار آمریکا)

مشخصات فنی و قیمت ردمی نوت ١١ پرو پلاس

پس از مرور مشخصات و قیمت Redmi Note 11 Pro، به سراغ گل سرسبد جدید ردمی یعنی نوت ١١ پرو پلاس می‌رویم. در همین ابتدا، باید بگوییم که ردمی نوت ١١ پرو پلاس در واقع تفاوت خیلی زیادی با ردمی نوت ١١ پرو ندارد. به طوری که بسیاری از مشخصات این دستگاه و ردمی نوت ١١ پرو از جمله نمایشگر، میزان و نوع حافظه رم و حافظه داخلی، کیفیت ساخت، سیستم دوربین و حتی تراشه نیز یکسان است. بله؛ بر خلاف شایعات، قلب تپنده نوت ١١ پرو پلاس نیز همان Dimensity 920 است!

اما تفاوت اصلی در میان این دو گوشی، به میزان ظرفیت باتری و توان شارژ باز می‌گردد. ظرفیت باتری ردمی نوت ١١ پرو پلاس، کاهش محسوسی یافته است و به ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت رسیده است. اما در عوض، این گوشی جدید از شارژر ١٢٠ واتی پشتیبانی می‌کند! این اولین باری است که یک دستگاه از سری ردمی نوت، به چنین شارژری تجهیز می‌شود. بنابراین، در حدود ٢٠ دقیقه می‌توانید گوشی خود را به طور کامل با این شارژر، شارژ کنید. جنس فریم این سری، از پلاستیک است. قیمت ردمی نوت ١١ پرو پلاس نیز به این ترتیب می‌باشد:

۶/١٢٨ گیگابایتی: ١,٨٩٩ یوان چین (معادل ٢٩۴ دلار آمریکا)

– ٨/١٢٨ گیگابایتی: ٢,٠٩٩ یوان چین (معادل ٣٢۵ دلار آمریکا)

– ٨/٢۵۶ گیگابایتی: ٢,٢٩٩ یوان چین (معادل ٣۵۶ دلار آمریکا)

نسخه ویژه ردمی Note 11 Pro Plus

ردمی در کنار رونمایی از گوشی‌های جدید خود، یک نسخه جذاب و خاص از آن‌ها را نیز معرفی کرد. این نسخه خاص، Redmi Note 11 Trend Limited Edition یا YIBO Design نام دارد. این نسخه خاص، دارای طراحی ویژه‌تر و جذاب‌تری است. قیمتی که ردمی برای این گوشی منظور کرده است، ٢,۶٩٩ یوان (معادل ۴١٨ دلار آمریکا) است.

نظر شما در مورد این دو گوشی جدید از ردمی چیست؟ شما کدام یک را بیشتر پسندیده‌اید؟ فکر می‌کنید که چه زمانی شاهد عرضه جهانی این گوشی‌ها باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

خوب بود ولی زیاد هجان زده نشدیم انتظار داشتم دایمنسیتی ۱۲۰۰ رو بزاره تو مدل پلاس ولی ظرفیت باطری رو آورده پایین و از ۱۲۰ وات استفاده کرده .

خب با این کارش تو باتری میخواد ذهن مشتری رو برای خرید درگیر کنه!

Mahdi

چیپستشون خیلی خوب شده ولی بنظرم باید پروپلاس رو اسنپ ۷۷۸ میزاشت ، در کل نمیدونم چرا از سری ردمی خوشم نمیاد

تو چین ردمی معمولا از مدیاتک استفاده میکنه به خاطر همین اسنپ نیست!
به نظر من شاید یه روز تو معرفی نسخه جهانی پرو ردمی بیاد از اسنپ سری ۷ یا شاید هم سری ۸ استفاده کنه هیچ چیزی بعید نیست…!

یه تفاوتی باید میزاشت حالا اسنپ هم نبود دایمن ۱۱۰۰

اون که صددرصد
ردمی نوت ۱۰ پرو چین خودش دایمن ۱۱۰۰ داشت.
نمیتونست مثل وان پلاس نورد ۲ دایمن 1200 داشته باشه؟ اونم تو اون بازه قیمتی.

قیمت جفتشون با توجه به مشخصات خیلی خوبه
ولی حیف کاش تو نسخه پروپلاس از دایمن ۱۱۰۰ یا ۱۲۰۰ استفاده میکرد!

AŁɪ

خیلی خوبه خوشم اومد ، بهترین مشخصاتی که میشد با این قیمت ارائه داد همین بود …
با توجه به چیپست خوبی که دارن انتظار اسکرین باتری خوبی هم میشه داشت ازشون سرعت شارژشونم که خداست من پوکو ایکس تری جی‌تی رو ۲ روز پیش زدم تو شارژ فکر نکنم به ۴۰ دقیقه هم رسیده باشه ۵۰۰۰ رو شارژ کنه .
و یه چیزی اینکه من یه جا خوندم سری گلوبالش که قرارع معرفی بشه مشخصاتش ضعیف تر از این هست که ارزشش. و میاره پایین ولی اگه همین مشخصات باشه میترکونه…

تو این بازه قیمتی که شما میگی خود ردمی همون پوکو X3 GT رو زده که هم سرعت شارژش خیلی خوبه و هم چیپستش فقط نقطه ضعفی که میشه بهش گفت یکی Ips بودن نمایشگرشه اون یکیم دوربین نسبتا معمولیه خب وقتی یه گوشی میخری تو یه بازه قیمتی باید قید یه سری چیزا رو بزنی

فقط صفحش توجیه می‌کنه که این سری بهتر از ایکس تری جی‌تی هست(صفحه جی‌تی انصافا افتضاح هست) .
دیمنسیتی ۱۱۰۰ خوبه ولی فرق زیادی با ۹۲۰ نداره ،

m.b

اینکه تو نسخه پروپلاس نتونسته از 1200 استفاده کنه با توجه به فروش بالای این سری و ظرفیت کم اون تراشه منطقیه اما میتونست حداقل با نوت 11 پرو تفاوت ایجاد کنه تو چیپست…
تجربه قبلی روی دایمنستی 820 نشون داده این سری میتونن فراتر از عددشون باشن… سری پیشم با دایمنستی 1000l رقابت داشتن…
فکر میکنم ایندفعه هم همینطور فراتر از انتظار باشند… به نظرم بالانس ترین و بهترین تو این سری نسخه میانی یعنی نوت 11 پرو هست… تقریبا کامل کامله…

ali karimi

سلام، چیشدقراربود نسخه پروپلاس با 1200 دایمن سیتی باشه، الان که شده دایمن 920،خب نسخه پروپلاس باید تو همهدموارد یا بیشتر موارد از نسخه پرو بهتر باشه نه اینکه فقط شارژر، ولی خب قیمتهاش خیلی خوبه، حالا شاید بقول دوستان نسخه جهانی بخواد بده بیرون چیپست قویتروبهتری بزاره

amir1385

گوشیای خوبی آن
(پرو پلاس رو از هواوی کپی کرده، برندی مونده که شیائومی ازش کپی ریزی نکرده باشه،من نمی‌گم اپل و سامسونگ وهواوی کپی نمی کنن. اونا مهر از چند گاهی یه شیطنتی می کنن. ولی شیائومی از همه کپی کرده.مثال پرو مکس رو از اپل،اولترا رو از سامسونگ،حالام پرو پلاس رو از هواوی پی فردا یه آر تی می‌زاره و کپی از وانپلاس)

21213akbar

مشخصات کامل گوشیو این جا نوشته خوب بودش
https://www.mriranmobile.com/mobiles/mrm-5463/xiaomi-redmi-note-11-pro

Mohammadreza

👌👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️