حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ١١ ۴ جی نسخه جهانی ممکن است با Snapdragon 680 معرفی شود؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، شایعات

ردمی همچنان به استراتژی قدیمی خود، یعنی ری-برندینگ ادامه می‌دهد. این استراتژی، این بار راه خود را به سری Redmi Note 11 باز کرده است. بر اساس گزارشات جدید، ردمی نوت ١١ ۴ جی، قرار است با تراشه Snapdragon 680 برای بازار جهانی معرفی شود!

ردمی نوت ١١ ۴ جی با تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 680 برای بازار جهانی؟

ردمی چندی پیش نسخه ۴ جی ردمی نوت ١١ را در چین معرفی کرد.

 

شیائومی ردمی نوت ۱۱ 4G رسما معرفی شد: همان ردمی ۱۰ با دوربینی متفاوت!

 

به نقل از Gizmochina، پس از معرفی نسخه 4G ردمی نوت ١١ در بازار مادری ردمی طی در چند هفته گذشته، ممکن است که این کمپانی به سراغ عرضه جهانی این دستگاه برود! به گفته The Pixel، یک منبع ناشناس فاش کرده است که این زیر مجموعه شیائومی، در نظر دارد تا نسخه جهانی Redmi Note 11 4G را به جای استفاده از تراشه Helio G88، با اسنپدراگون ۶٨٠ ارائه دهد! دلیل اصلی این اقدام، کمبود و بحران در ذخایر موجودی تراشه‌های مدیاتک برای شیائومی است.

 

تراشه Snapdragon 778G Plus، اسنپدراگون ۶٩۵ ۵جی، اسنپدراگون ۶٨٠ ۴جی و اسنپدراگون ۴٨٠ پلاس رسماً معرفی شدند!

 

اما این تنها تفاوت موجود در نسخه جهانی ردمی نوت ١١ ۴ جی نخواهد بود. همان طور که قبلاً گزارشاتی مبنی بر عدم ارائه سری ردمی نوت ١١ با قاب پشتی تخت وجود داشت، اکنون شواهدی وجود دارند که نشان می‌دهند خبری از طراحی تخت در نسخه جهانی این گوشی نیز نیستیم و در نهایت، ردمی از طراحی سنتی خود بهره خواهد گرفت. علاوه بر این، منبع مورد اشاره خاطر نشان کرده است که این گوشی در بازار جهانی با برچسب قیمتی ١٩٩ دلار آمریکا به دست مشتریان می‌رسد.

در این بین، انتظار می‌رود که باقی مشخصات نسخه جهانی این گوشی، مشابه همان نسخه چینی باشد. برای یادآوری، ردمی نوت ١١ نسخه 4G مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی می‌باشد. همچنین نرخ حساسیت لمسی ١٨٠ هرتزی و کنتراست ١,۵٠٠:١ توسط این نمایشگر قابل ارائه است. نسخه چینی، از تراشه Helio G88 استفاده می‌کند؛ اتفاقی که در نسخه جهانی، شاهد به وقوع پیوستن آن نخواهیم بود.

این گوشی در چین با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم در کنار ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. در قاب پشتی، ردمی از دوربین اصلی سه گانه ٢+٨+۵٠ مگاپیکسلی استفاده کرده است. حسگر تصویر اصلی این دوربین، ساخت سامسونگ است و ISOCELL JN1 نام دارد. دوربین سلفی ردمی نوت ١١ نسخه 4G دارای وضوح ٨ مگاپیکسلی است.

این گوشی، با رابط کاربری MIUI 12.5 و اندروید ١١ پیش فرض ارائه می‌شود. پشتیبانی از اینترنت 4G، جک ٣.۵ میلی متری هدفون، درگاه Type-C، فریم و قاب پشتی پلاستیکی، اسپیکر استریو و فرستنده مادون قرمز، از دیگر مشخصات این گوشی هستند. انرژی این گو‌شی، به لطف باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. این دستگاه، از شارژر ١٨ واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در مورد این اقدام چیست؟ انتخاب شما بین Snapdragon 680 و Helio G88، کدام مورد است؟ آیا ارائه این گوشی را عاقلانه می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

ردمی نوت 11 4جی چین همون ردمی 10 گلوباله پس منطقی نیست ردمی 10 گلوبال رو دوباره ریبرند کرد به ردمی نوت 11!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️