حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی به زودی از ردمی Note 11s رونمایی خواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی

انتظار داریم که شیائومی به زودی Redmi Note 11S را در بازارهای جهانی و آسیایی عرضه خواهد کند. همچنین اصلا بعید نیست که این دستگاه به زودی به هند هم برسد. جالب اینکه امروز ردمی هند اقدام به انتشار تیزر رسمی این دستگاه می کند. این نشان می دهد که شیائومی به زودی از ردمی Note 11s رونمایی خواهد کرد.

ردمی Note 11s

همانطور که مشخص است، ردمی به زودی دستگاه جدیدی از سری نوت را در هند عرضه خواهد کرد و با قضاوت بر اساس تیزرهای رسمی که امروز توسط این برند منتشر شده است، به نظر می رسد که این دستگاه واقعاً ردمی نوت 11 اس خواهد بود.

تیزر رسمی ردمی نوت ۱۱ اس - منتشر شده توسط ردمی هند

تیزر رسمی ردمی نوت ۱۱ اس – منتشر شده توسط ردمی هند

شاید در نگاه اول نام ردمی Note 11s را نبینید اما خب خیلی ساده است. به عبارت is Coming توجه کنید. در این بین شما به جای حروف انگلیسی i شاهد عدد ۱ هستید. این می شود ۱۱ و تاکید S کنار ۱ اول را می توان به Note 11s نسبت داد. به جز این ها، در این بازه زمانی انتظار دستگاه دیگری را هم از ردمی نداریم.

مشخصات احتمالی Redmi Note 11S

اگرچه این مشخصات رسمی نیست، اما گفته می شود که ردمی نوت ۱۱ اس از یک پردازنده MediaTek 5G تغذیه می کند. گفته می‌شود Redmi Note 11S برای عکاسی با یک دوربین ۳ گانه اصلی همرا ه است که سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 سامسونگ برای دوربین اصلی، حسگر تصویر ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 برای دوربین فوق عریض و حسگر ۲ مگاپیکسلی OV2A OmniVision برای دوربین ماکرو ارائه می‌شود.

در قسمت جلو، دستگاه احتمالاً می تواند دارای یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی باشد. دوربین سلفی که درون سوراخ نمایشگر قرار دارد. نمایشگر ردمی نوت ۱۱ اس به راحتی می تواند رفرش ریت ۹۰ هرتز داشته باشد.

شما منتظر ردمی نوت ۱۱ اس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)