حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی از نسخه جهانی MIUI 13 اعلام شد: 6 بهمن ماه 1400

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی MIUI 13 را در رویداد معرفی سری شیائومی 12 در چین رونمایی کرد. تقریباً یک ماه از این رویداد می‌گذرد و اکنون نوبت این است که شیائومی رسماً آخرین نسخه رابط کاربری تلفن همراه خود را در بازار های بین المللی معرفی کند. بر اساس خبری که ساعاتی پیش منتشر شد شیائومی نسخه جهانی MIUI 13 را در تاریخ 6 بهمن ماه 1400 رونمایی خواهد کرد.

شیائومی این رویداد جهانی را برای 8 روز دیگر در ساعت 8 شب به وقت محلی (15:30 به وقت ایران)، برنامه ریزی کرده است. در ضمن این رویداد این شرکت تایید کرده است که سری Redmi Note 11 را نیز در این کنفرانس برای معرفی جهانی رونمایی خواهد کرد.

دریافت کنندگان آپدیت MIUI 13

با همه اینها، این خبر که MIUI 13 می تواند در همین رویداد معرفی جهانی را ببیند، هنوز قطعی نیست. اما چند ساعت پس از اینکه شیائومی تاریخ و زمان کنفرانس بین‌المللی بعدی خود را اعلام کرد، تیزر حساب رسمی MIUI در شبکه اجتماعی چینی نیز این خبر را پخش کرد که می‌تواند دلیل محکمی بر ارائه نسخه جهانی MIUI 13 در این رویداد باشد.

با ویژگی های MIUI 13 شیائومی آشنا شوید

اگر نمی دانید، غول فناوری چینی، شیائومی، قبلاً بسیاری از دستگاه های خود را به MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 در چین عرضه کرده است. در واقع، این نرم افزار برای چندین مدل بین المللی نیز آماده انتشار است.

از این رو، تعجب آمیز نیست که تصور کنیم MIUI 13 هفته اول بهمن ماه در سطح جهانی معرفی خواهد شد. ما انتظار داریم که این شرکت شروع به انتشار نسخه‌ های بتا برای گروه های پیشتاز و توسعه دهندگان کند. این موضوع یا قبل از رویداد یا بلافاصله پس از آن صورت خواهد گرفت.

به نقل از منبع این شرکت پیش از این فاش کرده بود که اکثر گوشی‌های هوشمندی که در خارج از سرزمین اصلی چین در سال 2021 عرضه می‌شوند، در سه ماهه اول 2022 به MIUI 13 دسترسی خواهند داشت. بنابراین، عرضه برای عموم ممکن است از فوریه آغاز شود.

 

دستگاه شیائومی دارید؟ منتظر رونمایی از نسخه جهانی MIUI 13 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

بهترین رابط کاربری اندروید شده … از One UI هم بهتر

Mahdi

یکی از زحمات جدید مسئولین دیگه گوشی بالای ۶۰۰ دلار وارد نمیکنن🤕🤕چون لوکسه
البته ریجستر میشه😐داریم به زمان ثبت نام برای قرعه کشی شاهین ۳ نزدیک میشیم

amir. talk

تازه میخواد رونمایی کنه نسخه جهانی رو توی چین اکثر گوشی ها گرفتن نسخه جدید رو.حالا که اینقدر دیر داره آپدیت می‌کنه خدا کنه miui 13 مشکلاتش قبلی رو نداشته باشه مخصوصا مصرف باتری تو حالت بیکار که بدجور رو مخه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری