حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت شارژ بی سیم در آیپد پرو ۲۰۲۲ ارائه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، تبلت

آیپدهای اپل نه تنها جزو محصولات پر فروش این شرکت هستند، بلکه همواره اپل سعی می‌کند هر نسل آن‌ها را به قابلیت‌های جدیدتر و کاربردی‌تری مجهز کند. بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده، قابلیت شارژ بی سیم در آیپد پرو ۲۰۲۲ ارائه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قابلیت شارژ بی سیم در آیپد پرو ۲۰۲۲ ارائه خواهد شد تا این دستگاه قدرتمندتر از همیشه باشد…!

بر اساس گزارش وب سایت 9to5Mac اپل که مرکز نشر اخبار قابل اعتماد این شرکت است، گفته می‌شود که اپل در نظر دارد برای آیپد پرو ۲۰۲۲ جنس شیشه‌ای را برای پشت آن مورد استفاده قرار دهد. اما این برنامه نیز ممکن است تغییر کرده باشد. مارک گورمن، تحلیلگر معروف بلومبرگ، به تازگی گزارش داده است که پشت بدنه آیپد پرو بعدی ممکن است تغییراتی در جنس مواد آن داشته باشد. این تغیرات شامل تغییر از بدنه آلومینیومی به شیشه‌ای است. چنین جنس بدنه جدیدی نه‌ تنها آیپد اپل را به آیفون‌هایش (که در سال‌های اخیر از جنس شیشه‌ای در پشت آن استفاده شده) نزدیک‌تر می‌کند، بلکه امکان شارژ بی‌سیم را نیز فراهم می‌کند.

ظاهرا ایده اصلی این بوده است که اپل یک سیستم شارژ بی‌سیم شبیه MagSafe را معرفی کند تا کاربران بتوانند راحت‌تر دستگاه های خود را شارژ کنند. بدنه شیشه‌ای نیز ممکن است این امکان را برای iPad Pro 2022 اپل فراهم کرده باشد که دستگاه‌های سازگار را به صورت بی سیم شارژ کند. طبق گزارش امروز، اگرچه اپل همچنان در تلاش است تا MagSafe را به آیپد پروهای جدید خود بیاورد، اما احتمالا قسمت پشتی آن کاملا از شیشه ساخته نخواهد شد. به این دلیل که پشت شیشه‌ای می‌تواند تبلت را شکننده و مستعد آسیب پذیری بیشتری کند.

آیپد پرو اپل به شارژ وایرلس مجهز می شود، عرضه آیپد ایر ۵ و آیپد نسل ۱۰ اپل در سال ۲۰۲۲

برای اینکه آیپد اپل با شارژر MagSafe کار کند، اپل ممکن است در عوض آن را با یک لوگوی بزرگتر ساخته شده از شیشه تزئین کند که برای انتقال انرژی استفاده می‌شود. همچنین نمونه اولیه با این طراحی دارای آهنرباهای قوی‌تری برای اطمینان از اتصال پایدار آن است. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که نمونه اولیه شارژر MagSafe در مقایسه با آیفون از سرعت بالاتری پشتیبانی می‌کند. شارژر آیفون 13 MagSafe حداکثر ۱۵ وات را ارائه می‌دهد. این به خوبی با شایعه‌ای که اشاره داشت مدل‌های جدید باتری‌های بزرگ‌تری نسبت به نسخه‌های فعلی دارند، مطابقت دارد.

قابلیت شارژ بی سیم در آیپد پرو ۲۰۲۲

آیپد بعدی اپل ممکن است دارای ماژول دوربینی شبیه به آیفون۱۳ باشد

خبرگزاری چینی MyDrivers ادعا کرده بود که آیپد پرو بعدی دارای حاشیه‌های نازک‌تر و بریدگی خواهد بود. اما گزارش امروز می‌گوید که بعید است مدل‌های ۲۰۲۲ با ناچ عرضه شوند. این سایت همچنین گفته بود که مدل های جدید دارای شاسی آلیاژ تیتانیوم خواهند بود. طبق گزارش‌ها، اپل نمایشگرهای بزرگ‌تر را نیز در نظر دارد، اما نه برای نسل بعدی. نمایشگر دستگاه در این نسل احتمالا با اندازه‌های فعلی ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی عرضه خواهند شد.

این گزارش همچنین می‌گوید که تبلت‌های جدید دارای ماژول دوربین آیفون ۱۳ خواهند بود. همچنین می‌توان حدس زد که آیپد پرو بعدی از تراشه جدیدی که از سری M خواهد بود، بهره می‌برد. اما اینکه آیا این پردازنده شایعه شده M2 خواهد بود یا خیر، هنوز مشخص نیست. مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، قبلا گفته بود که مدل کوچک‌تر آیپد احتمالا نمایشگر مینی Mini-LED نیز خواهد داشت که در حال حاضر منحصر به نسخه ۱۲.۹ اینچی است.

آیپد پرو ٢٠٢٢ دارای تراشه ٣ نانومتری و آیفون ١۴ دارای تراشه ۴ نانومتری خواهند بود

به گفته phonearena، آیپد پروهای بعدی احتمالا در نیمه اول سال عرضه خواهند شد و پیش از آن، می‌توان انتظار داشت تبلت‌های پرچم‌دار سامسونگ را ببینیم که برای کسب عنوان بهترین تبلت سال با آیپدهای اپل رقابت خواهند کرد. به نظر می‌رسد که از همین الان مشخص شده است که برنده این رقابت کدام شرکت است.

نظر شما در مورد آیپد پرو ۲۰۲۲ اپل چیست؟ آیا به نظر شما افزوده شدن قابلیت شارژ بی‌سیم به آیپدهای بعدی اپل می‌تواند نظر مشتریان را جلب کند؟ به نظر شما اپل باید روی چه قابلیت‌های تمرکز کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان