حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد پرو اپل به شارژ وایرلس مجهز می شود، عرضه آیپد ایر ۵ و آیپد نسل ۱۰ اپل در سال ۲۰۲۲

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت، شایعات

به‌گفته مارک گورمن از بلومبرگ، اپل درحال آماده‌شدن برای بروزرسانی سه مدل از آیپد خود شامل آیپد اصلی، آیپد ایر و آیپد پرو در سال 2022 است. در این میان، نسخه پرو آیپد با پشتیبانی از شارژ وایرلس را شاید بتوان جالب‌توجه‌ترین آن‌ها برشمرد.

آیپد پرو با شارژ وایرلس

گورمن در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود، برنامه‌های اپل برای عرضه یک iPad Pro جدید در سال 2022 با طراحی جدید و شارژ بی‌سیم را تکرار کرد و قصد این شرکت برای عرضه نسخه‌های جدید iPad و iPad Air را نیز بیان کرد.

آیپد سطح مبتدی، امسال بروزرسانی متوسطی دریافت کرده و اپل تراشه A13، نمایشگر True Tone و دوربین جلوی فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی با قابلیت Center Stage برای تماس‌های ویدیویی را به این محصول اضافه کرد. اپل از سال 2017، هرساله نسخه‌های جدیدی از آیپد پایه‌ای را ارائه می‌کند که اغلب با مشخصات جزئی و ارتقای تراشه برای حفظ قیمت پایین دستگاه، عرضه می‌شوند؛ بنابراین نسخه جدید برای سال 2022 مطابق با سال‌های گذشته است. همان‌طور که گفته شد، هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی‌بر اینکه آیپد نسل دهم دقیقا چه ویژگی‌هایی خواهد داشت، وجود ندارد.

آیپد پرو با شارژ وایرلس

آیپد پرو با شارژ وایرلس

شایعات اولیه حاکی از آن بود که آیپد سطح پایه امسال دارای طراحی نازک‌تر در شاسی شبیه به iPad Air 3 و نمایشگر بزرگ‌تر خواهد بود، اما این امر با معرفی این دستگاه در پاییز محقق نشد. حدس زده می‌شود که این طراحی درعوض برای نسل دهم آیپد منتشر شود که دور از ذهن نیز نیست.

درحالی‌که درابتدا شایعات متعددی مبنی‌بر عرضه آیپد ایر با نمایشگر OLED سامسونگ برای سال 2022 وجود داشت، ظاهراً این دستگاه لغو شده است و به‌نظر می‌رسد که آیپد ایر بعدی از فناوری LCD برخوردار باشد.

سایر شایعات در مورد نسل پنجم آیپد ایر ناچیز بوده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد حداقل با آیپد مینی ۶ بتوان مشخصات آن را حدس زد. آیپد مینی دارای تراشه A15 Bionic، اتصال 5G و Center Stage است. همه این جنبه‌ها پس از معرفی نسل چهارم iPad Air در سپتامبر 2020 در دستگاه‌های دیگر اپل آغاز شد، اما با توجه به اینکه iPad Air اکنون بیش از یک سال بدون بروزرسانی باقی‌مانده است، گزارش گورمن تولید نسل جدید این دستگاه در سال آینده را تأیید می‌کند.

نظر شما راجع‌به احتمال عرضه آیپد پرو با پشتیبانی از شارژ وایرلس، آیپد ایر ۵ و نسل دهم آیپد اصلی اپل در سال آینده چیست؟ شما منتظر رونمایی از کدام دستگاه هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی