حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی بلک شارک ۵ فاش شد؛ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

گوشی های هوشمند گیمینگ سری Black Shark 5 در دست توسعه هستند. این مجموعه احتمالاً شامل بلک شارک ۵ (با اسم رمز کاتیوشا) و بلک شارک ۵ پرو (با اسم رمز پاتریوت) می‌شود. نسخه استاندارد اخیراً با شماره مدل KTUS-A0 در سایت صدور گواهینامه MIIT چین مشاهده شده است. هم اکنون، Panda is Bald مشخصات کلیدی بلک شارک ۵ را به اشتراک گذاشته است. مشخصات ادعا شده توسط این افشاگر با گزارشات قبلی در تضادند!

نسخه استاندارد سری بلک شارک ۵ از تراشه پرچمدار کوالکام بی بهره است

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Black Shark 5 دارای صفحه نمایش Samsung E4 AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. این صفحه نمایش همچنین از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تاچ سمپلینگ ریت ۷۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. متاسفانه Panda is Bald اشاره ای به اندازه دقیق نمایشگر این دستگاه نمی‌کند. گفته می‌شود بلک شارک ۵ از باتری ۴,۶۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ واتی بهره خواهد برد.

تنها بلک شارک ۵ پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد

تا کنون تمامی مشخصات مورد انتظار بوده است. اما بر خلاف گزارشات پیشین که ادعا می‌کردند بلک شارک ۵ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ به دست کاربران می‌رسد، گزارش اخیر GizmoChina مدعی است این دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس اکتفا خواهد کرد.

بلک شارک ۴ اس پرو در اکتبر سال گذشته با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED E4 FHD+ 144Hz، تراشه SD888+ و باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه شد. با توجه به شایعات اخیر، و مشخصات Black Shark 4s Pro، انتظار داریم که نسخه استاندارد بلک شارک ۵ برخی از مشخصات 4s Pro را به ارث ببرد.

BlackShark 4s Pro

اما به سراغ بلک شارک ۵ پرو برویم. انتظار می‌رود این تلفن هوشمند گیمینگ با صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED QHD Plus به دست کاربران برسد. این نمایشگر همچنین از رفرش ریت بالاتری (۱۴۴ هرتز) نسبت به نسخه استاندارد بهره می‌برد. مطابق با گزارش اخیر، تنها نسخه پرو از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 استفاده خواهد کرد.همچنین یک باتری حجیم ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از فست شارژ ۱۲۰ وات، نیروی مورد نیاز این دستگاه گیمینگ را تأمین می‌کند.

انتظار داریم که محصولات گیمینگ آینده شیائومی در بخش نرم افزار کاملا به روز باشند. گفته می‌شود این سری از گوشی های هوشمند با اندروید ۱۲ و رابط کاربری JOYUI به دست کاربران می‌رسد. بلک شارک ۴ و ۴ پرو در ماه مارس سال گذشته معرفی شدند. از این رو، احتمال می‌رود که سری بلک شارک ۵ نیز در مارس ۲۰۲۲ رونمایی شوند. برخی شایعات مدعی هستند که Tencent Group برند Black Shark را خریداری خواهد کرد.

شیائومی BlackShark 4S و BlackShark 4S Pro رسماً معرفی شدند

نظر شما درباره مشخصات بلک شارک ۵ و ۵ پرو چیست؟ آیا نسخه استاندارد این سری تنها به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس اکتفا می‌کند یا مطابق با گزارش های قبلی از Snapdragon 8 Gen 1 در این دستگاه استفاده می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی