حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک شارک 5 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و نمایشگر 144 هرتزی وارد بازار می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

امروز، خبری منتشر شد که Tencent رسماً مایل به خرید برند تولید محصولات گیمینگ بلک‌شارک در چین برای مقاصد جدید خود خواهد بود. ساعاتی پس از این گفتگوها، افشاگر محبوب چینی Digital Chat Station برای اطمینان دادن به کاربران راجع به ادامه تولیدات این برند، فاش کرد که این شرکت همچنان برنامه‌ های خود برای عرضه سری بلک شارک 5 را در سال جاری ادامه خواهد داد.

 

 

به گفته منبع طبق اطلاعات منتشر شده، این شرکت سری بلک شارک 5 را در خط تولید خود دارد و این سری دارای دو گوشی با اسم رمز کاتیوشا و پاتریوت خواهد بود. دستگاهی با شماره مدل KTUS-A0 قبلاً در MIIT چین ثبت شده است که وجود این سری را تأیید می کند.

بلک شارک 5 از اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده خواهد کرد

بلک شارک 5 از اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده خواهد کرد

 

خبر های گذشته حاکی از استفاده از تراشه کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس در سری پنجم از سری گوشی های هوشمند بلک شارک بود اما گزارشات جدید فاش کرد که این سری نسبت به نسل قبلی به‌روزرسانی‌ هایی مانند چیپست جدید، باتری بزرگتر و آخرین نسخه اندروید را به همراه خواهد داشت. نسخه پایه این سری یعنی بلک شارک 5 در آخرین اخبار منتشر شده با جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می‌شود و با رابط کاربری مخصوص بلک شارک یعنی JOYUI مبتنی بر اندروید 12 معرفی می‌شود. این گوشی دارای باتری دو سلولی 4600 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، یکی دیگر از افشاگران مطرح چینی فاش کرد که بلک شارک 5 پرو دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی است و از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 تغذیه خواهد شد. او همچنین فاش کرد که این دستگاه ممکن است دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 144 هرتز و وضوح 2k باشد.

در حال حاضر، بلک شارک هنوز به طور رسمی این سری را معرفی نکرده است و اطلاعات موجود را تایید یا رد نمی‌کند، اما ما انتظار داریم که این شرکت به زودی زمان معرفی این سری را اعلام کند و در آینده شاهد پخش خبر های بیشتری از این قبیل باشیم.

 

منتظر سری بلک شارک 5 هستید؟ گوشی های گیمینگ برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری