حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سنسور اثرانگشت سری ردمی K50 بر روی دکمه پاور خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | ردمی، شایعات

در چند هفته گذشته، گزارش های متعددی در مورد سری Redmi K50 منتشر شده است. با این حال تا کنون هیچ گزارشی در مورد سنسور اثر انگشت این سری از گوشی های هوشمند منتشر نشده بود. اگر به خاطر داشته باشید، سنسور اثرانگشت ردمی کی ۴۰ بر روی دکمه پاور قرار داشت. اکنون گفته می‌شود که این روند در سنسور اثرانگشت سری ردمی K50 نیز حفظ خواهد شد. اما لازم به ذکر است که ردمی عملکرد این سنسور را بهبود بخشیده است.

احتمالا نسخه های گران قیمت سری ردمی K50 از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر بهره مندند

ردمی کی ۴۰ از سنسور اثرانگشت خازنی بهره می‌برد. اما این سنسور برخلاف دستگاه های مقرون به صرفه اندرویدی بر روی دکمه پاور این دستگاه قرار گرفته است. ادعا می‌شود سنسور اثرانگشت سری ردمی K50 نیز بر روی فریم کناری این دستگاه قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، تیم ردمی سیگنال‌ داده‌های تشخیص اثر انگشت را نیز بازیابی می‌کند. و الگوریتم بهینه‌سازی تأیید اثر انگشت را بهبود می‌بخشد تا اطمینان حاصل شود که سرعت و دقت این سنسور عملکرد مطلوبی دارد.

همان‌طور که GizChina اشاره می‌کند، سنسور اثرانگشت ردمی K50 از بر روی دکمه پاور و در فریم کناری این دستگاه قرار خواهد داشت. البته انتظار می‌رود تمام گوشی های سری ردمی کی ۵۰ از سنسور اثرانگشت خازنی استفاده نکنند. منبع مذکور همچنین ادعا می‌کند که مدل های گران قیمت این سری از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش (احتمالا از نوع اپتیکال) استفاده خواهند کرد.

سنسور اثرانگشت ردمی کی ۴۰

یک گوشی هوشمند جدید Redmi با شماره مدل 21121210C در وب سایت های TENAA، Geekbench و صدور گواهی 3C ظاهر شده است. این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است. علاوه بر این، از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. طبق گفته MySmartPrice، این مشخصات نشان می‌دهد که شماره مدل مذکور می‌تواند همان Redmi K50 Pro باشد. Redmi 21121210C امتیاز ۱۲۲۶ در تست تک هسته ای و امتیاز ۳۷۲۶ را در تست چند هسته ای GeekBench 5 به دست آورده است.

سری ردمی K50 گواهی TENAA را دریافت کرد، زمان زیادی تا رونمایی نمانده است

گذشته از آن، Redmi 21121210C اخیراً گواهینامه  3C را دریافت کرده است. لیست 3C، به پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی اشاره می‌کند. علاوه بر این، لیست Geekbench به در دسترس بودن ۱۲ گیگابایت رم برای این دستگاه اشاره می‌کند. همچنین می‌دانیم که ردمی کی ۵۰ پرو با اندروید ۱۲ به دست کاربران خواهد رسید. با توجه به تراشه به کار گرفته شده و شارژر در نظر گرفته شده برای Redmi 21121210C، انتظار داریم که این گوشی با نام ردمی کی ۵۰ پرو عرضه شود.

نظر شما درباره پرچمدار آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Marshal

والا رو پاور بنظرم خیلی بهتره، من mi 9t pro دارم و برادرم mi 10t.حسگر اون روی پاوره و خیلی هم سریعتره. حالا زیر نور خورشید باشه فکر کنم کندتر بشه از من یا یکم صفحه کثیف شده باشه

Mahdi

روی دکمه پاور سریع تره ولی تو نسخه گرون انتظار میره بزار زیر صفحه البته اگه نزاره ام قطعا برای کاهش قیمته قابل بخششه☺️

به نظزم واسه کاهش قیمت تموم شده گوشی بهترین انتخابه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی