حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ردمی K50 با چهار تراشه مختلف از کوالکام و مدیاتک عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 7 دیدگاه | ردمی، شایعات

گزارشات اخیر حاکی از آن است که سری ردمی K50 شیائومی از چهار تراشه مختلف کوالکام و مدیاتک استفاده خواهد کرد. سری Redmi K40 از سه تراشه استفاده می‌کرد. بنابراین دور از انتظار نیست که نسل آینده گوشی های ردمی گسترش بیشتری یافته باشند.

سری ردمی K50 در اواخر زمستان یا اوایل بهار از راه خواهد رسید

افشاگر معروف اطلاعات یعنی PandaIsVeryBald امروز در Weibo پستی منتشر کرد و گفت که سری Redmi K50 از طیف کاملی از تراشه ها استفاده خواهد کرد. این تراشه ها شامل: اسنپدراگون ۸۹۸ (Snapdragon 8 Gen1)، Dimensity 7000، اسنپدراگون ۸۷۰ و Dimensity 9000 است.

در حالی که اسنپدراگون ۸۷۰ قبلاً روی Redmi K40 (Mi 11X / Poco F3) استفاده شده بود. سه تراشه دیگر کاملاً جدید هستند و هنوز با هیچ گوشی هوشمندی عرضه نشده اند. اسنپدراگون ۸۷۰ یک تراشه در سطح پرچمدار است، که عملکردی مشابه اسنپدراگون ۸۶۵ دارد. این تراشه معمولاً به عنوان جایگزینی مقرون به صرفه برای اسنپدراگون ۸۸۸ در نظر گرفته می‌شود.

پست PandaIsVeryBald

از سوی دیگر، Snapdragon 8 Gen1 یک پردازنده پرچمدار تمام عیار خواهد بود که جایگزین Snapdragon 888 خواهد شد. این تراشه قبلاً Snapdragon 898 نامیده می شد، اما اکنون به طور رسمی، کوالکام شیوه نام‌گذاری تراشه های پرچمدار خود را تغییر داده است.

مدیاتک Dimensity 9000 برترین محصول این برند خواهد بود و با اسنپدراگون 8 Gen1 رقابت مستقیمی دارد. تراشه Dimensity 7000 نیز در دست توسعه است. امتیاز AnTuTu آن حدود ۷۵۰,۰۰۰ است. این امتیاز نشان می‌دهد که چیپست مذکور بین اسنپدراگون ۸۷۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ قرار می‌گیرد.

Dimensity 9000

مطابق با گزارش GizmoChina، سری جدید K ردمی احتمالا شامل تلفن های هوشمند ردمی K50، ردمی K50 گیمینگ ادیشن، کی ۵۰ پرو و کی ۵۰ پرو پلاس خواهد بود. البته طبق رسم همیشگی شیائومی باید منتظر ری‌برند های متعدد و عرضه این سری با نام های متفاوت در مناطق مختلف باشیم. Redmi K50 احتمالا با نام Mi 12X در هند و با نام Poco F4 در سایر مناطق به فروش می‌رسد. البته به شرط آنکه شیائومی الگوی نام‌گذاری فعلی خود را تغییر ندهد.

مدیاتک بزودی Dimensity 7000 را با فرایند ۵ نانومتری و عملکرد بالاتر از اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی می‌کند

اگر بخواهیم به مشخصات دستگاه های آینده ردمی بپردازیم، مدل‌های Redmi K50 Pro و Redmi K50 Pro+ با نمایشگرهای E5 AMOLED با نرخ رفرش بالا عرضه خواهند شد. دستگاه های مذکور همچنین از فست شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. انتظار می‌رود که این تلفن های هوشمند در ماه فوریه یا مارس (اواخر بهمن تا اوایل فروردین) به طور رسمی معرفی شوند.

نظر شما درباره سری ردمی K50 شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ارزونش ۸۷۰ باشه قیمتش ۲۰۰ دلار 😁

AŁɪ

مهدی چیز دیگه ای هم اگه میخوای تو منو هست سفارش بده 😂

Mahdi

خب چیپست ۲ سال پیش بایدم این قیمتی باشه 😁

AŁɪ

والا از پرچمدارش که بهتره البته قیمتش هم آنچنان ارزون نیست که میگی …

Mahdi

پرچمدارش هنوز نیومده که میگی این از اون بهتره

AŁɪ

پرچمدار نسل خودشو میگم که ۸۸۸ بود .

Mahdi

خب دیگه هر چی باشه ۷ نانومتریه و بایدم فناوری چند سال پیش خیلی ارزونتر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی