حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری ردمی K50 اواخر زمستان و در چهار مدل از راه خواهد رسید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

ردمی قرار است به زودی جانشین سری ردمی K40 را معرفی کند. بنابراین شایعات زیادی درباره جدیدترین گوشی های هوشمند ردمی وجود دارد. اطلاعات بسیاری از سری ردمی K50 منتشر شده است. در حال حاضر نیز Digital Chat Station تاریخ معرفی این سری از تلفن های هوشمند ردمی را فاش کرده است.

سری ردمی K50 تا اوایل اسفند ماه معرفی خواهد شد

طبق گفته های Digital Chat Station، سری Redmi K50 سال میلادی آینده معرفی خواهد شد. پیش بینی می‌شود این محصول تا پایان ماه فوریه (اوایل اسفند) در چین رونمایی شود. بر اساس گزارش ها، این سری چندین مدل خواهد داشت. که با توجه به وجود چندین مدل مختلف در سری ردمی کی ۴۰، دور از انتظار نیست.گفته می‌شود این سری با چهار تراشه مختلف عرضه خواهد شد.

همان طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، سری ردمی کی ۵۰ با رابط کاربری MIUI 13 به دست کاربران خواهد رسید. البته با توجه به آنکه این تلفن های هوشمند در ماه فوریه رونمایی می‌شوند، این مسئله از قبل نیز قابل پیش بینی بود؛ زیرا MIUI 13 در ماه میلادی جاری معرفی خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که Redmi K50 به طور پیش‌فرض به اندروید ۱۲ مجهز است و یا به همان اندروید ۱۱ اکتفا خواهد کرد.

Redmi K40 Gaming Edition

هنوز زمان زیادی تا عرضه این تلفن های هوشمند باقی مانده است. اما در حال حاضر، به لطف افشاگرها و گواهینامه ها، برخی از مشخصات این سری را می‌دانیم. دو نام رمز Matisse و Rubens به سری ردمی کی ۵۰ تعلق دارند. انتظار می‌رود Matisse در حقیقت همان نسخه گیمینگ Redmi K50 باشد که به تراشه مدیاتک Dimensity 9000 نیز مجهز خواهد بود.

می‌دانیم که یکی از تلفن های هوشمند سری ردمی K50 با اسم رمز Matisse دارای صفحه نمایش OLED با رفرش ریت ۱۲۰ یا ۱۴۴ هرتز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود یک سنسور اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر OLED این دستگاه قرار گرفته باشد. گفته می‌شود که این گوشی دارای ماژول دوربین چهارگانه در قاب پشتی به همراه سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. و با توجه به آنکه با یک گوشی گیمینگ سر و کار داریم، باید سیستم خنک کننده قدرتمندی نیز در این دستگاه وجود داشته باشد. این تلفن هوشمند احتمالا با نام Redmi K50 Gaming Pro به دست کاربران خواهد رسید.

همچنین انتظار می‌رود گوشی هوشمندی که با اسم رمز Rubens شناخته می‌شود با نام Redmi K50 Standard Edition وارد بازار شود. نیروی پردازشی این دستگاه را تراشه مدیاتک Dimensity 7000 تامین خواهد کرد. ممکن است این دستگاه دارای ماژول دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در قاب پشتی، و مکانیزم خنک‌کننده مشابه با مدل Gaming Pro مجهز باشد. جزئیات مربوط به دو مدل دیگر که با تراشه های Snapdragon 8 Gen 1 و اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه می‌شوند، هنوز مشخص نیست. قطعا ترنجی در صورت انتشار اطلاعات بیشتر به سرعت آن را در اختیار شما خواهد گذاشت.

مشخصات و تاریخ معرفی احتمالی ردمی K50 Gaming فاش شد

نظر شما درباره تلفن های هوشمند آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی