حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان‌پلاس 9RT به زودی در سایر بازار های خارج از چین نیز عرضه می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

با اینکه برخی گزارش ها ادعا می‌کنند که وان پلاس ۱۰ پرو در ۱۱ ژانویه (بیست و یکم دی ماه) معرفی می‌شود، اما تا کنون وان‌پلاس 9RT به خارج از بازار چین راه پیدا نکرده است. در حال حاضر، حساب کاربری رسمی وان پلاس هند در توییتر پیامی را به خط مورس منتشر کرده است که پس از رمزگشایی به نام OnePlus 9RT می‌رسیم.

وان‌پلاس 9RT بیست و چهارم دی ماه در هند عرضه می‌شود

ماه اکتبر (مهر) بود که وان پلاس 9RT در چین معرفی شد. این دستگاه، یک تلفن هوشمند پریمیوم است که علیرغم داشتن مشخصات پرچمدار، برچسب قیمتی فوق‌العاده ای دارد. البته نباید انتظار داشته باشیم که این دستگاه با همان قیمت چین در سایر بازار ها نیز عرضه شود. اما همچنان انتظار داریم که 9RT حتی در بازار های جهانی نیز به عنوان یک (قاتل پرچمدار) بتواند رقبای خود را به چالش بکشد.

اکانت توییتری وان پلاس هند پستی را با این عنوان منتشر کرد: از نظر سخت افزاری، OnePlus 9RT به لطف تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸، همراه با رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی، روی کاغذ بسیار قدرتمند به نظر می‌رسد. اگرچه فاقد اسلات کارت حافظه MicroSD است، اما مشتریان می‌توانند بین مدل‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی یکی را انتخاب کنند که حتی برای سخت‌گیرترین کاربران نیز کافی است. برای رمزگشایی آماده باشید. به زودی!

OnePlus 9RT

یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی، ماژول دوربین های قاب پشتی است. در قاب پشتی OnePlus 9RT یک ماژول دوربین سه گانه (۵۰+۱۶+۲) قرار گرفته است. دوربین اصلی دارای سنسور IMX766 و دوربین سلفی از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی سونی IMX471 بهره مند است. وان پلاس 9RT دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی AMOLED با پشتیبانی از HDR10+، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و تاچ سمپلینگ ۶۰۰ هرتزی است.

تاریخ معرفی وان پلاس ۱۰ پرو رسما اعلام شد: ۲۱ دی ۱۴۰۰ + طراحی گوشی

 

به گزارش PhoneArena، وان پلاس ۹ آرتی در چهاردهم ژانویه (۲۴ دی ماه) به همراه OnePlus Buds Z2 در هند عرضه خواهد شد. تلفن هوشمند OnePlus 9RT در چین با قیمتی در حدود ۵۱۰ دلار / ۴۶۰ یورو به فروش می‌رسید، اما احتمالا در سایر بازار ها قیمت متفاوتی خواهد داشت. اگر وان پلاس تصمیم بگیرد که 9RT را در اروپا نیز عرضه کند، قیمت آن بسیار بیشتر از مدل چینی خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا عرضه OnePlus 9RT پس از این مدت طولانی در بازار های خارج از چین با موفقیت همراه خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی