حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمرکز وان پلاس بر روی عملکرد دوربین و کیفیت تصویربرداری در سال آینده خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، دوربین، وان‌پلاس

موضوع کیفیت دوربین در چند سال اخیر به شکل ویژه‌تری مورد توجه شرکت‌های مختلف است. دلیل این موضوع هم بی شک علاقه کاربران به دوربین‌های موبایل است. اینطور که به نظر می‌رسد، امسال تمرکز وان پلاس بر روی عملکرد دوربین و کیفیت تصویربرداری خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تمرکز وان پلاس بر روی عملکرد دوربین و کیفیت تصویربرداری؛ یک 2022 فراموش نشدنی

کیفیت دوربین‌ گوشی‌های هوشمند در چند سال اخیر به شکل قابل توجهی در حال افزایش بوده‌ است. با تثبیت این روند، برند محبوب وان پلاس اخیرا اعلام کرده است که توانایی‌های دوربین خود را با نوآوری‌های پیشرو در این صنعت افزایش می‌دهد تا کیفیت تصویربرداری بهتری را در سال 2022 ارائه دهد.

وان پلاس پتنت گوشی تاشو با لولای دوگانه را به‌ثبت رساند

این شرکت که در اوایل سال جاری با سازنده دوربین‌های حرفه‌ای معروف Hasselblad همکاری کرده بود، اخیرا اشاره کرده است که با ایجاد پلتفرم Shot on OnePlus، این شرکت به شکلی فعالانه در تلاش است تا توانمندی خود را در دوربین گوشی‌های هوشمند به نمایش بگذارد و همچنین قابلیت‌های شگفت‌انگیز محصولات خود را برجسته کند.

ONEPLUS برنامه‌هایی برای عملکرد دوربین و کیفیت تصویربرداری در سال 2022 دارد

تمرکز وان پلاس بر روی عملکرد دوربین و کیفیت تصویربرداری

Hsiaohua Cheng، رئیس بخش تصویربرداری OnePlus اخیرا به IANS گفته است که در سال 2021 و پس از آن، تمرکز وان پلاس به شدت بر بهبود عملکرد دوربین از طریق سرمایه‌گذاری و مشارکت استراتژیک است که این موضوع، تجربه تصویربرداری را برای کاربران بهبود خواهد بخشید.

چنگ همچنین می‌گوید آخرین فیلم سینمایی ضبط شده شده با همکاری شرکت Andolan Production و کارگردان مطرح هندی، Vikramaditya Motwane، با عنوان “2024” در راستای تمرکز و تاکید بر توانایی‌های دوربین سری 9 وان‌ پلاس و در عین حال توجه به ماهیت کاربری آسان آن برای جامعه‌های کاربری متنوع است.

لیست گوشی های سال آینده وان پلاس، اوپو و ریلمی با شارژ ۱۲۵ وات فاش شد

چنگ همچنین اشاره می‌کند که همکاری سه ساله این شرکت با Hasselblad با سرمایه گذاری در حدود 150 میلیون دلار برای توسعه کیفیت دوربین، نشانی بر تعهد این شرکت برای دستیابی به پیشرفت‌ها و ارائه بهترین تجربیات تصویربرداری در محصولات وان پلاس است. همچنین این مشارکت در چند مرحله خواهد بود که از بخش‌هایی مانند تنظیم رنگ و کالیبراسیون حسگر شروع می‌شود و بعدا نیز گسترش خواهد یافت. تا جایی که شامل همکاری در زمینه سخت‌افزاری برای بهبود استاندارد و کیفیت لنز دوربین گوشی‌های وان پلاس باشیم. به گزارش gizchina، این پیشرفت‌ها را در دستگاه‌های پرچمدار آینده وان پلاس شاهد خواهیم بود.

تجربه همکاری وان پلاس با Hasselblad از زبان مدیر عامل این شرکت

علاوه بر این، Navnit Nakra از وان پلاس گفته است که این شرکت از این که کیفیت دوربینی استثنایی در دستگاه‌های پرچمدار خود به نمایش بگذارد، هیجان زده است. وان پلاس قصد دارد رنگ‌های دقیق‌تر و کیفیت تصویربرداری بهتری را به کاربران ارائه دهد. او همچنین افزود که ما امیدواریم این امر به جامعه کاربران ما الهام بخشد تا مرزهای خلاقانه خود را پیش ببرند.

برند محبوب کاربران اندرویدی، روی چه محصولات دیگری کار می‌کند؟

تمرکز وان پلاس بر روی عملکرد دوربین و کیفیت تصویربرداری

در دیگر اخبار OnePlus، اطلاعات تازه‌ای درباره فهرستی در برنامه وان پلاس نشان می‌دهد که عرضه گوشی هوشمند OnePlus 9RT در هند نزدیک است. سازنده محبوب کشور چین، گوشی‌های هوشمندی را که از موفقیت بالایی برخوردار هستند، با نام RT در هند عرضه خواهد کرد. مانند OnePlus 9RT.

طرفداران این شرکت با خوشحالی و بی‌قراری زیادی منتظرند تا گوشی هوشمند وان پلاس 9RT را در دست بگیرند. اخیرا نیز اطلاعات بیشتری در مورد عرضه قریب‌الوقوع آن به صورت آنلاین منتشر شده است. وب سایت 91mobiles موفق به کسب اطلاعات مهمی شده است که شایعات عرضه وان پلاس RT را در هند بیشتر از گذشته تایید می‌کند.

وان پلاس 9RT از سیستم خنک کننده قوی برخوردار خواهد بود

نظر شما در این مورد چیست؟ با توجه به این که وان پلاس یکی از برترین برندهای حوزه تولید گوشی هوشمند است. آیا تمرکز این شرکت بر کیفیت دوربین شما را مجاب به خرید محصولات آن خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان