حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر OnePlus 9RT را ببینید: بلاتکلیفی از نوع وان پلاس!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، وان‌پلاس

چند هفته پیش و در شهریورماه، وان پلاس برنامه بزرگ خود را برای “OnePlus 2.0” فاش کرد. طبق این اعلامیه، ما مستقیماً از بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت، پیت لاو، دریافتیم که علاوه‌بر ادغام نهایی دو کمپانی وان پلاس و اوپو و عرضه پرچمداران آینده وان پلاس با سیستم‌عامل ادغام‌شده‌ی OxygenOS و ColorOS؛ امسال، دستگاه جدیدی از سری T وان پلاس برای نیمه دوم سال، معرفی نخواهد شد. امروز و در افشاگری عجیبی اما، ما شاهد انتشار رندر OnePlus 9RT به‌عنوان نسخه بهبودیافته 9R هستیم که بلاتکلیفی و یا عدم شفاف‌سازی صحیح کمپانی چینی را بازگو می‌کند!

رندر OnePlus 9RT

اعلامیه رسمی وان پلاس در هفته‌های گذشته، یک اظهارنظر جالب بود، چراکه پیش از این، شاهد رندرهای مبتنی‌بر CAD از OnePlus 9RT بودیم. درحال‌حاضر، ما ظاهراً تصاویر رسمی مطبوعاتی این گوشی را از افشاکننده قابل‌اعتماد، ایوان بلس، در اختیار داریم. درنهایت آیا بالاخره یک گوشی هوشمند از سری T وان پلاس برای سال جاری وجود خواهد داشت؟

به‌نظر می‌رسد OnePlus 9RT می‌تواند ترکیبی از OnePlus 9R و OnePlus 9 Pro باشد. از نظر تئوری، این گوشی در برخی موارد بهتر از 9R خواهد بود، اما نه به‌خوبی OnePlus 9 ، و مطمئناً به OnePlus 9 Pro نیز نمی‌رسد.

رندر OnePlus 9RT

رندر OnePlus 9RT

کاملا درک می‌کنم اگر گیج شده باشید. به‌همین دلیل است که وقتی پیت لاو رسما اعلام کرد که در سال 2021 یک گوشی از سری T وجود نخواهد داشت، منطقی به‌نظر می‌رسید؛ چراکه لاو احتمالا فقط به تلفن‌های اصلی اشاره کرده است، به‌عبارت‌دیگر، گوشی‌های OnePlus 9T و OnePlus 9T Pro کماکان وجود خارجی نخواهند داشت. با این حال، از آنجا که OnePlus 9R را می‌توان تنها نسخه به‌روز شده‌ی 8T سال گذشته و نه گوشی جدید با مشخصات قابل‌توجه مانند سری 9 دانست، بنابراین می‌توان ادعای قبلی وان پلاس مبنی‌بر عدم عرضه گوشی جدیدی از سری T را این‌گونه توجیه کرد.

در بحث طراحی ظاهری‌، همان‌طور که از این تصاویر نیز کاملا مشخص است، در پنل جلویی ما شاهد طراحی یکسان مشابه همان گوشی‌های وان پلاس 8T و 9R، شامل یک صفحه تخت به‌همراه سوراخ نمایشگر تکی در گوشه‌ی بالا سمت چپ نمایشگر کم حاشیه‌ی دستگاه هستیم.

در پنل پشتی اما، قاب دوربین و جایگیری لنزهای آن، ما را بیشتر به یاد سری اصلی وان پلاس 9 می‌اندازد. قابی که با پنل نقره‌ای دستگاه یکپارچه می‌باشد. همچنین با توجه به عبارت حک شده مربوط به مشخصات دوربین در این قاب، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه با یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فاصله‌کانونی ۲۳ میلی‌متر به‌همراه یک لنز اولتراواید با سنسور نامشخص و فاصله‌کانونی ۱۴ میلی‌متر به‌همراه یک سنسور تشخیص عمق در زیر این لنزها همراه باشد. فلاش LED، سنسور تشخیص رنگ و میکروفون گوشی نیز در سمت چپ قاب دوربین جای گرفته‌اند.

رندر OnePlus 9RT

رندر OnePlus 9RT

همچنین، به یاد داشته باشید که OnePlus 9R فقط در هند به‌فروش رسید و بنابراین منطقی است که OnePlus 9RT نیز تنها مختص به این کشور باشد. به این ترتیب، مردم سایر کشورها فعلاً باید روی تلفن‌های اصلی سری 9 تمرکز کنند.

فرضیه‌ی دوم اینست که امکان دارد این رندرها برای دستگاهی باشند که وان پلاس پیش از این قصد ارائه آن را داشته؛ اما در آخرین لحظات از تصمیم خود منصرف شده است. با این حال، اگر قرار است این تلفن رنگ روز را دیده و به بازار عرضه شود، بهتر است معرفی آن هر چه زودتر صورت پذیرد، زیرا زمان زیادی تا پایان سال 2021 باقی نمانده است.

تیزر جدید وان پلاس به OnePlus 9T اشاره دارد

دیدگاه شما چیست؟ آیا وان پلاس درنهایت و برخلاف ادعای قبلی خود، قصد معرفی گوشی جدیدی از سری T خود را خواهد داشت؟ خود شما کدام فرضیه‌ی بیان شده را محتمل‌تر می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی